donderdag 5 juni 2014

Blauwe opa - meest random artikel ever!

Zo wat gaat de week snel voorbij! Voor mijn gevoel is het misschien net dinsdag, maar eigenlijk is het gewoon al donderdag! Ik zit nu thuis op de bank en verveelde me een beetje. Eigenlijk moet ik huiswerk maken, maar even een break kan geen kwaad. haha




Wat ik jullie als eerst even snel wil vertellen is dat er een filmpje aankomt! YAAYY! Ik heb eindelijk een statief, de HAMA star 75. Hij is echt zo fijn! Ik wouw hem dan ook meteen gebruiken. Maar wat voor een filmpje zou ik dan gaan maken? Ik heb heel veel inspiratie voor filmpjes, maar echt praten voor een camera vind ik toch nog best wel eng. Dus werd het een filmpje van hoe ik mijn haar blauw verf! Wanneer deze online komt weet ik alleen nog niet. Ik moet nog even de tijd vinden om hem te bewerken en uitzoeken hoe ik bepaalde stukken kan versnellen in Adobe Premiere.

Gister avond bedacht ik me dus dat ik wel naar een bushalte hier in de buurt zou fietsen, zodat ik niet veel te laat of veel te vroeg op school aan kom. Mijn les begint vandaag namelijk om 12.05 en als ik die bus zou nemen zou ik precies om 12 uur de school binnen stappen. Nu bleek het dus heel hard te regenen hier. Onmogelijk om door heen te fietsen! En natuurlijk was mijn bus die vanaf hier ging net vertrokken en zou de volgende nog lang niet komen. Om dan voor maar 2,5 uur naar school te gaan? Naahh.. dat zie ik mij ook nog niet zo snel doen (ik heb 2 uur reistijd, dus dat maakt het wel iets logischer, haha). Dus ik bel naar school toe en het gesprek gaat als volgt:

-Irritant wacht muziekje-
Medewerker:Met ..??.. van het Grafisch Lyceum Utrecht.
Ik:
Met Manon, ik moet vandaag naar de dokter.
Medewerker:
Een ogenblik, ik verbind u door.
Medewerker 2:
Met ..??...
Ik:
Met Manon, ik moet vandaag naar de dokter.
Medewerker 2:
Dan had je eerder moeten bellen, je hebt 's ochtends toch ook gewoon les?
Ik:
Nee, ik moest pas het 5e uur beginnen.
Medewerker 2:Oké, hoe laat ben je dan op school?
Ik:
Nou, ik ben pas 2 uur aan de beurt en ik moet 2 uur reizen.
Medewerker 2:
Dan had je dat even eerder moeten melden.
Ik:
Maar ik weet het ook pas sinds net.
Medewerker 2:
Oké dan, ik zet je op medisch.

Ik heb echt al sinds dat ik mijn intake gesprek had een hekel aan die vrouw! (Hopelijk leest ze dit niet, haha) Ze zei iets, ik heb geen idee meer wat, maar oooh, wat werd ik van binnen kwaad! Maar ja, nu zit ik dus een dagje thuis.

Toen zat ik met het probleem van wat ik nou kon gaan doen. Ik ga naar opa en oma toe! Ik dus bellen naar hun thuis en niemand pakt op. Wat ben ik toch ook weer zielig. Dus ik bel naar het mobiele nummer van mijn opa en YAAY ik kreeg hem te pakken! Hij komt me vanmiddag ophalen! Lekker dagje op bezoek bij opa en oma. Dat werd ook wel weer eens tijd.

Hier zijn nog een aantal random foto's van mijn lieve Melvin en mij toen we ons verveelde. Onderaan nog een foto van Melvin en mij toen we in toverland een slush puppy hadden gehad en daarlangs nog Floor en ik toen ik haar vorige week woensdag ontmoeten op het Blog Society Event.


Wat vinden jullie van dit soort random artikels en zou ik zo iets vaker moeten plaatsen?

1 opmerking:

  1. Ik blijf ook wel eens random thuis als ik denk; nah geen nut :p Zulke artikels zijn wel leuk! :D Was leuk met jou op het event van Blog Society <3

    BeantwoordenVerwijderen