maandag 9 juni 2014

Stationsfotografie #3 - Eindhoven

Inmiddels alweer meer dan een week geleden zijn Melvin en ik naar Eindhoven gegaan (met een NS bus, yay!) om weer lekker op foto jacht te gaan! Helaas viel de reis erg tegen, dus zijn we niet lang in Eindhoven zelf geweest. Deze keer heb ik dus voornamelijk foto's van het station en bijna niets er buiten. Ook ben ik van plan om een aparte website te maken waarop de stations ook uitgebreid gereviewd worden door Melvin. Dit gaan we niet met blogger of iets doen maar echt helemaal vanaf het begin af aan met HTML en CSS is elkaar steken. Ik wil daar immers mijn werk van maken later, haha. Als de site online staat dan krijgen jullie het zeker te horen! Voor nu, station Eindhoven!
















Wat hou ik toch van Eindhoven! Ook het station vind ik zelf erg fijn en ook zeker overzichtelijk. Je ziet meteen welke kant je op moet en het is er over het algemeen erg schoon. Veel eetgelegenheden en op 2 minuten lopen zelf een Albert Heijn. De prullenbakken zijn dan toch wel echt mijn favoriet! Kijk dan wat leuk! Helaas vind ik de hal zelf wel nog heel grauw, maar zo ver ik weet gaat dit station nog helemaal verbouwd worden. Ik ben benieuwd!

Ook voorziet Eindhoven van een erg grote bushalte die vaak ook erg druk is. Ondanks de drukte is het nog super duidelijk allemaal!








Shoppen in Eindhoven, ik hou er van! De markt is erg groot en het is er natuurlijk voorzien van de (tot nu toe) grootste Primark van Nederland! We liepen nog even de Van Haren in, omdat Melvin nieuwe schoenen nodig had en kijk dan wat een leuke schoentjes voor die kleine kindjes ze er hebben! Als ik later een kind heb ga ik hun schoentjes zeker daar halen. 

En dan zeg ik voor nu:
Wat vind jij van de foto's en naar welk station moet ik volgende keer heen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten