donderdag 17 april 2014

Wiebelen in je woonkamer!

Oooh, wat ben ik vandaag toch iets leuks tegen gekomen op Marloes blog! Ze had het in een artikel over dat het haar leuk leek om een schommel in de woonkamer te hebben. Ik was gelijk enthousiast en ging op zoek naar voorbeelden! Dit wil ik ook!


Een keer iets anders dan dat jullie van me gewend zijn, maar hopelijk vinden jullie het wel leuk! 
Vind je dit er ook niet zo geweldig uit zien? Niet zo standaard als normaal, want ja, als je mij kent zou je weten dat ik daar absoluut niet van hou. Ik vind het een best wel dromerige sfeer geven wat ik er super leuk uit vind zien! Je kunt er zo veel mee. Een bank, een stoel of zelfs een bed! Al lijkt een bed me ook niet helemaal handig, omdat je dan telkens wiebelt als je wilt gaan slapen. Naah, geef mij maar een gewoon bed. Ik weet nu al zeker dat ik later een stoel of een bank op deze manier in mijn interieur hang.

Zou jij ook een schommel in je huis willen hebben hangen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten