zondag 23 maart 2014

Weekly update!

Nog een weekje en maart zit er alweer op. Benieuwd wat ik de een na laatste week van maart heb gedaan? Lees dan snel verder!


Awesome stuff:
  • Dinsdag zat ik te zappen en kwam ik een hele oude Donald Duck / Mickey Mouse aflevering tegen. Eentje waarbij ze pas net kleur gebruikte. Zo leuk.
  • Woensdag kwam Melvin weer langs. Lekker veel geknuffeld zoals altijd.
  • Ik ben niet meer ziek! Whooh! Donderdag ging ik eindelijk weer naar school.
  • Natuurlijk kwam Melvin weer het hele weekend! Whoohh..
  • Zondag had me moeder een kapsalon gemaakt. Ik hou zo veel van dat spul. Als je me op instagram volgt (@myanrat) had je de foto vast wel al gezien.
  • Ook ben ik vandaag begonnen aan het schetsen van een portfolio site. Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk echt gaat worden.

Niet zo awesome stuff:
  • Ik heb 3 dagen lang ziek thuis gezeten deze week. In totaal waren het eigenlijk 6 dagen.
  • Het is erg stil geweest op mijn blog afgelopen week. Dat komt doordat ik ziek was en donderdag en vrijdag heel erg vermoeid was. Wel heb ik nog een erg persoonlijk artikel gemaakt, maar ik zit te twijfelen om hem online te gooien en of er nog wat aan moet veranderen.
  • Ik had beloofd om een review over de Huawei Ascend P6 online te gooien, maar toen bedacht ik me dat ik erg slecht ben in reviewen. Dat word 'em dus niet.
Wat hebben jullie afgelopen week allemaal meegemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten