maandag 17 maart 2014

Dress Republic | Wishlist

Ik zat net op de blog van Josephine en zag dat zei een artikel had gemaakt over de webshop Dress Republic. Ik werd erg nieuwsgierig en ging meteen op de site kijken en waaw, ze hebben zulke leuke dingen! Ik wist meteen dat ik hier een wishlist van moest maken. Ben jij benieuwd wat voor kleding Dress Republic verkoopt en wat ik nou leuk vind? Lees dan snel verder!


1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Het eerste wat me opviel waren de super leuke jurkjes. Ik zie nu pas dat ik erg veel zwart heb gekozen, maar ze hebben ook veel kleur er tussen staan. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik erg fan van de skater skirts. Deze met het aztec printje kon dus ook zeker niet missen.

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8
Hier dan alweer wat meer kleur! Dat roze topje vind ik echt super leuk voor een festival of voor op het strand en kijk dat fruit topje! Perfect voor komend seizoen. Het spijker stof topje en het topje aan de linkerkant is dan weer aan de iets stoerdere kant, wat ik zelf ook erg leuk vind. Ik heb een periode gehad dat k niets anders dan zo iets wouw dragen. Gelukkig ben ik dan nu inmiddels wel weer vanaf, want anders zou ik al die andere leuke dingen zomaar laten hangen. Zonde toch?

1 / 2 / 3 / 4
Ondanks dat het als maar warmer word, weet de temperatuur hier in Nederland nog niet helemaal wat ie nou wilt. Daarom vond ik dat ik voor de wat koudere dagen ook nog wel mocht kijken wat Dress Republic nou te bieden heeft. Ik vind het rechter jasje en de trui daarnaast echt helemaal geweldig! Die trui is ook echt iets wat ik zeker nog ooit ga toevoegen aan me garderobe als ik wat geld over heb en het weer wat kouder word.


1 / 2 / 3
Wat ik wel erg jammer vind is dat deze categorie maar erg klein is. Als nog vind ik dat er veel leuke dingen tussen staan en heb ik de leukste er uit gepakt. Normaal vind ik zo een broek als op het rechter plaatje helemaal niets, maar deze heeft wel iets. De aztec trend vind ik ook helemaal leuk dus deze short kon zeker niet ontbreken. En kijk dan wat schattig! Die hartjes op de linker short.

1 / 2 / 3 / 4 / 5
In de winter draag ik echt nooit sieraden (op 1 standaard kettinkje na). In de lente begin ik het altijd steeds meer te dragen en in de zomer draag ik het volop. Nu heb ik helemaal geen statement kettingen in mijn bezig en begin ik deze stiekem toch wel leuk te vinden. Die hartjes ketting bijvoorbeeld. Stel je eens voor hoe goed die met het hartjes shortje van hierboven te combineren valt. En die roze ketting met spikes dan, ik ben er nu al verliefd op!

1 / 2 / 3 / 4
Al draag ik zelf nooit ringen, omdat ik ze niet fijn vind zitten en heb ik geen gaatje in me oren, wouw
ik jullie als nog laten zien wat Dress Republic allemaal heeft. In vind het zelf ook altijd erg leuk om naar oorbellen en ringen te kijken. Dus ja, waarom zou ik het dan overslaan? Ringen die voor meerdere vingers bedoeld zijn vind ik er altijd super leuk uitzien. Ook ben ik sinds kort helemaal weg van kruisjes. Dat heb je waarschijnlijk wel al gemerkt, maar zo niet, dan weet je het nu. Ook veren vind ik helemaal geweldig, daarom moesten die oorbellen er dus zeker bij komen te staan.

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11
Ik ben gewoon weg van spikes, okay? Valt vast niet op, nee. Ik vind het altijd erg leuk als een armbandje en een ketting bij elkaar horen. Zo zie je hier een zilveren armbandje met paarse touwtjes die ik ook al bij de kettingen liet zien. Ik vind zo iets echt leuk. Ook vind ik het erg leuk als je twee precies de zelfde armbandjes in een andere kleur hebt. Zoals die roze en blauwe kruisjes en die spikes armbandjes rechtsonder die kruisjes. Ook wil ik al erg lang een armband aan me garderobe toe voegen waarbij je aan de bovenkant zo een gat hebt. Zoals je rechts boven kunt zien.

1 / 2 / 3 / 4 / 5
Wilt iemand voor mij die roze tas kopen? Hij is niet duur hoor! Ik vind hem echt geweldig! Een riem draag ik dan misschien niet vaak, maar het kan altijd handig zijn. Een subtiel riempje voor om een jurkje heen vind ik vaak ook erg leuk. Die onderste twee riemen zijn daar perfect voor! En die riem daarboven kan ook erg leuk zijn als je een wat simpelere outfit aan hebt om het toch nog wat speelser te maken.

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6
Als laatste verkopen ze ook nog horloges. Helemaal links zie je er een van het merk Casio en de rest is van het merk TooLate. De horloges van TooLate zijn er in allemaal verschillende neo kleuren. Erg leuk om op die manier kleur aan je outfit toe te voegen. Al zou niet iedereen dit even leuk vinden en past het ook niet bij elke outfit. Om die reden zou ik eerder voor de Casio gaan dan een van die andere, maar buiten dat om, vind ik de TooLate horloge's super leuk!

Kende jij de webshop Dress Republic al en wat vind jij van hun kleding?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten