zondag 16 maart 2014

Weekly update!

Waaw, wat gaat het jaar toch snel! Ik kan me nog precies herrineren wat er op 1 januari allemaal is gebeurd als of het vorige week was. Wil jij nou weten wat ik allemaal heb meegemaakt afgelopen week? Dan is dit artikel echt iets voor jou!



Awesome stuff:

  • Vorige week vertelde ik nog dat mijn geliefde s3'tje stuk was. Melvin zou wel een nieuwe phone voor me regelen, wat dan de Motorola Moto nog iets(?) was. Daar tegen over zou hij wel mijn s3 verkopen. Nu wist hij dat ik super graag de Huawei Ascend P6 wouw en ja hoor. Toen we in de trein zaten pakte hij die! Heel stiekem had hij dus terwijl ik langs hem zat mijn droom phone besteld! Ik had echt helemaal niets in de gaten! Zo lief. Het is echt een top mobiel. Komende week waarschijnlijk een review!
  • Dinsdag kwam Melvin dus langs om die telefoons te brengen. We hebben er een super leuk dagje van gemaakt. Net zo als dit weekend. Het was echt top!
  • Zaterdag zijn we dan ook naar de winkel geweest om ingrediĆ«nten voor een wolkentaart te halen. Ik heb gefilmd (ongeveer dan) hoe we hem maakte, dus heel misschien maak ik er wel een filmpje van voor op mijn blog. Dat licht echt aan hoe de kwaliteit is, want volgens mij is hij vreselijk, haha. Ondanks dat was het wel super leuk om te maken en hij was echt heerlijk!
  • Na heel lang heb ik dan toch eindelijk mijn nagels weer eens gelakt. Als je mij op instagram (@myanrat) volgt heb je dat waarschijnlijk al gezien. Het is een felgeel kleurtje van pupa die ik ooit met een winactie van Floor heb gewonnen. Ik vind de kleur zo vrolijk en echt bij het weer nu passen, ook al word het weer iets kouder dan begin van vorige week.


Niet zo awesome stuff:

  • Om nog even terug te komen op die taart. Toen hij in de over zat sprong ik op Melvins rug. Super slim stonden we precies langs de wijnflessen en ging hij een beetje voorover hanger waardoor mijn voet het hele rek met rode wijn omgooide. Oeps. Heel poetswerk nog gehad dus.
  • Donderdag avond voelde ik me echt niet goed. Ik ging dus maar rond 8 uur, half 9 's avonds slapen en de volgende dag ging het nog steeds erg slecht. Ik heb echt de hele dag in bed geleden en helemaal niets gedaan. Gelukkig voelde ik me zaterdag ochtend alweer een stuk beter.
  • Ook had ik afgelopen week dan weer last van de hooikoorts. Niet op erge schaal gelukkig, zoals voorgaande jaren, maar toch was het erg irritant. Gelukkig is het bij 1 dag gebleven, maar ik vrees voor het ergste.

Wat heb jij afgelopen week allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten