woensdag 26 februari 2014

Vini Uehara | Lookbook

Tot nu toe is mijn week echt super druk. Ik heb veel te doen voor school en heb na lange tijd zelfs weer eens huiswerk! Je zult ook wel gemerkt hebben dat het iets rustiger is op mijn blog. Ik wouw jullie toch niet te lang laten wachten op een nieuw artikel, dus ben ik naar lookbook gegaan om iemand te vinden die ik kan promoten hier op mijn blog.

Dit keer heb ik voor de verandering eens een jongen voor jullie uitgekozen! Maak kennis met de 23 jarige Vini Uehara uit Braziliƫ. (Weet iemand misschien hoe ik op blogger die lelijke roze rand om de foto's weg kan halen? Als ik bij 'afbeeldingen' de rand op transparant zet doet hij het namelijk niet.)


 Als eerste categorie heb ik vier outfits waarin denim centraal staat uitgekozen. Ik vind het hem echt heel leuk staan en dat hesje op de derde foto vind ik zo leuk! Ook de broek op de laatste foto ben ik helemaal verliefd op. Als ik een jongen was geweest dan zou die zeker in mijn kast liggen!

 Ook vind ik een jacket echt heel leuk bij Vini. De eerste outfit vind ik hem super leuk staan en is best wel classy. De tweede outfit daar tegen over is dan weer een stuk stoerder, maar zeker niet minder leuk!

Als laatste heb ik nog een paar outfits waar de print heel erg bij opvalt. En kijk hoe schattig dat katje is op zijn tweede foto! De eerste foto vind ik echt super leuk. Het shirt staat hem gewoon geweldig en al helemaal in combinatie met die broek.

Kende jullie Vini Uehara al?

1 opmerking:

  1. Ik ben fan van hem! Hij heeft een leuke style en een mooi kopie! (:

    BeantwoordenVerwijderen