zondag 23 februari 2014

Weekly update!

De vakantie zit er helaas alweer op! Komende week weer hard aan het werk op school, maar eerst heb ik nog een lijstje van mijn vakantie week voor jullie! Benieuwd wat ik allemaal heb gedaan? Lees dan snel verder!




Awesome stuff:

  • Dinsdag kwam Melvin hierheen en besloten we te meeten in Eindhoven, zodat ik meteen mijn bestelling bij computer winkel 4Launch kon ophalen. Ik had namelijk een SD kaartje van 32 GB gekocht! Eindelijk kan ik filmen met mijn camcorder.
  • Toen we vanuit Eindhoven weer naar Weert gingen hadden we nog eventjes de tijd om wat te eten te halen op het station. We vonden een super lekker Turks tentje waar ze Turkse pizza verkochten. Dat werd dus Turkse Pizza voor lunch!
  • Woensdag kwam mijn SD kaartje goed van pas, want ik ging namelijk naar de opening van de winkel Marks&Spencer samen met Carola. Het was echt een super leuke dag! Artikel van toen lees je hier.
  • Toen we 's avond op weg naar huis waren kwam Melvin toevallig om het zelfde tijdstip aan in Utrecht. Elkaar dus weer een paar minuutjes gezien!
  • Donderdag besloot ik om een lekker ontbijtje met gebakken appeltjes te maken. Zo lekker! Had het al lang niet meer gehad.
  • Vrijdag kwam Melvin weer hier heen en had hij super leuke schoenen mee die zijn zus niet meer paste. Mij passen ze perfect en ik vind ze zo leuk! Nieuw paar schoentjes erbij dus!
  • Zoals gewoonlijk was Melvin weer het hele weekend hier en was het weer super gezellig. Lekker filmpje gekeken en voor de verandering weer eens samen gegamed. Dat doet we bijna nooit meer.


Niet zo awesome stuff:

  • Woensdag was het nog maar de vraag hoe we naar huis gingen vanuit Marks&Spencer. De opening was namelijk in Den Haag en zoals vele wel weten is daar nu van alles aan de hand, waardoor er veel treinen niet reiden. Gelukkig had het uiteindelijk geen effect op mijn reistijd die al 2,5 uur was.
  • Dit is dan toch echt de laatste vakantie dag en die zit er ook alweer bijna op! Dat word weer hard werken komende tijd.
Wat heb jij afgelopen week allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten