dinsdag 17 december 2013

Portfolio update

Natuurlijk groeit mijn portfolio langzamerhand ook, omdat ik op mijn site mijn portfolio bij hou wil ik jullie graag ook op de hoogte houden via een artikel. Vandaag dus een portfolio update! 

DTP print:
Voor dit vak maken we deze periode een brochure. Uitleg over alles kun je vinden onder het kopje portfolio.





DTP web:
Tijdens periode 2 maken we een website met behulp van HTML. Daar kan ik jullie niet echt iets van laten zien, het lijkt me leuker om dat te bewaren voor als ik ook heb leren werken met CSS. 

Project:
Voor dit vak moesten we een wildcard maken. Het project is verdeeld in twee delen. Het eerste deel was de wildcard en het tweede deel weten we nog niet. 


Home made stuff
De laatste tijd ben ik voornamelijk bezig geweest met Illustrator, maar ook heb ik nog een dingetje gemaakt met Photoshop








Geen opmerkingen:

Een reactie posten