zondag 15 december 2013

Weekly update!

Afgelopen week ben ik niet zo actief geweest op mijn blog zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt. Wil je weten waarom? Lees dan snel verder!



Awesome stuff:

  • Maandag was het zo rustig in de trein! Terwijl ik midden in de spits aan het reizen was. Hierboven zie je een foto van mijn benen die zo over de stoel heen hangen. Er had letterlijk niemand last van! Het was echt super rustig, niet normaal voor dat tijdstip gewoon!
  • Dinsdag bleef ik bij Carola (the velvet roses) slapen en zijn we samen met haar moeder naar een soort van Intratuin (naam kwijt, oeps) gegaan. Daar zagen we een super leuke stoffen kerstboom. Hij was zo schattig! Foto zal je vast wel al hebben opgemerkt hierboven.
  • Vervolgens gingen Carola en ik ook nog naar de Xenos. Daar zagen we een super schattig lampje (Foto rechtsboven).
  • Bij de Xenos kocht ik ook nog twee hele leuke kleine hoedjes. Ik zou alleen niet weten hoe ze heten, haha. Ze waren €1.99 per stuk. Super goedkoop dus! (Foto rechts onder)
  • Als laats zijn we ook nog naar de Action (of was het toch eerst Xenos en toen Action?) geweest. Daar kocht ik een paar super leuke kaarsjes en een leuk bakje voor een van de kaarsjes met de tekst "Home is where the heart is" er op. Hiervan zie je ook een foto hierboven (3e rij en dan de onderste).
  • Woensdag toen we op school waren kregen we te horen dat mijn SLB'er (mentor) vader is geworden van een jongetje genaamd Mees. Super schattig! Nu nog hopen op beschuit met muisjes.
  • Donderdag was ik bezig met huiswerk en er kwam een super leuk resultaat uit. Ik ga komende week als het goed is mijn portfolio hier op mijn site updaten en dan zullen jullie hem in het groot zien. Voor nu is het de foto boven de kaars.
  • Vrijdag kwam Melvin weer langs met twee super leuke cadeautjes. Zo lief! (links beneden bij de foto's)
  • Zaterdag het ik de Nederlandse Kampioenschappen majorette en we zijn gewonnen! Super leuk natuurlijk. Waarschijnlijk komt hier nog een apart artikel over. Volgens mij is het niet gefilmd, maar ik ga er wel van uit dat er foto's zijn gemaakt. Toen ik terug kwam zag mijn haar er zoals je links boven bij de foto's kunt zien uit. DRAMA!
  • Als laatste kwam dan ook Melvin nog langs dit weekend. Het was zo gezellig! Ondanks dat we bijna onze hele zondag aan huiswerk hebben gezeten. Ach ja, moet ook gebeuren.


Niet zo awesome stuff:

  • Mijn rooster was heel erg verandert nu mijn SLB'er (mentor) voor een tijdje met verlof is om voor zijn kindje te zorgen. Dat wilt zeggen dat ik veel langer op school zit met allemaal tussenuren. Mijn internet op mijn laptop doet het op een of andere manier niet goed op school (ja, alleen op school, whuuuttt) dus kon ik op school ook niet bloggen.
  • Door dat slechte internet heb ik tijdens verschillende lessen bijna niets kunnen doen. Of ik zat de hele les bij de ICT of ik zat maar wat met mijn laptop te kloten om hem toch nog aan het werk te krijgen. Dat werd dus extra veel huiswerk helaas. 

Wat heb jij afgelopen week allemaal gedaan?


3 opmerkingen: