donderdag 19 december 2013

25 vragen tag

Vandaag vond ik het wel weer eens tijd voor een tag. Ik heb hem al heel lang in mijn concepten staan, maar had steeds geen zin om hem in te vullen. Vandaag was daar verandering in en ben ik vol enthousiasme begonnen aan deze tag. Van wie ik hem heb overgenomen weet ik helaas niet meer.
Heb je huisdieren?
Momenteel niet. Mijn moeder wilt geen dieren meer in huis hebben. Ik heb wel één vogel, vier honden (3 daarvan woonde ik bij mijn opa en oma), 2 cavia's, 1 konijn en 8 gerbils gehad. Ja inderdaad 8! We kochten twee mannetjes wat dus een foutje bleek te zijn. Later als ik op mezelf ga zou ik heel graag 2 katjes willen en weer gerbils. Deze keer ook een mannetje en een vrouwtje die zichzelf voortplanten. Die baby'tjes zijn zo schattig! 

Noem drie dingen die dichtbij je zijn:

  1. Mijn telefoon
  2. Melvins kerstkadootje (ben er mee bezig!)
  3. Mijn laptop

Hoe is het weer nu?
Als ik zo door het raam kijk lijkt het weer best wel lekker. Beetje wind en beetje bewolking, maar toch nog lekker temperatuurtje. Ik weet het allemaal niet zeker, want ik ben helemaal niet buiten geweest vandaag.

Rij je? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik rij niet. Wel heb ik ooit een ongeluk veroorzaakt. Ik zat samen met een vriendin van toen achter in de auto en we waren midden op de snelweg naar iedereen aan het zwaaien. Naast ons reed een auto die werd door ons afgeleid en zwaaide vrolijk terug. Ook ging hij een beetje zachter reiden daardoor. De auto achter hem werd ook door ons afgeleid en zwaaide ook terug. In plaats van zachter reiden gaf hij iets meer gas. En ja hoor, je raad het al. KABOEM!

Hoe laat was je vanochtend wakker?
Zoals gewoonlijk stond mijn wekker weer op 5.01u. Waarom 1 over 5? 5 uur vind ik te saai. Ik ging alleen niet naar school, dus wouw weer even verder slapen. Helaas kwam ik niet meer in slaap.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Dinsdag, 2 dagen geleden dus. Dat word vanavond weer een douchebeurtje.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Deze is echt heel lastig. Ik kijk bijna nooit een film! Volgens mij was het 'Oz the great and powerful', maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Het is trouwens echt een aanrader! Als je hem koopt (of download) schrik dan niet dat je als je hem start een vierkant (in plaats van rechthoekig zoals normaal) en grijs beeld ziet. Dit hoort zo! Ik dacht eerst dat het er niet bij hoorde namelijk. Waar hij over gaat ga ik niet verklappen, maar hij is zeker het kijken waard!

Bron
Wat staat er in je laatste sms'je?
Ik sms echt bijna nooit! Als ik een sms'je stuur is het wel naar mijn moeder of naar mijn vader. Het laatste wat ik binnenkreeg was "Kijk ff in mijn telefoon, ligt op de bank" Ik vroeg aan mijn moeder wat het nummer van school was. Ja! Ze heeft twee telefoons. een gebruikt ze voor Whatsapp en spelletjes en de andere voor de rest. 

Wat is je ringtone?
Het standaard Samsung muziekje. Ik heb hem nooit verandert, omdat hij toch altijd op stil of trillen staat.

Ben je wel eens naar een ander land geweest?
Niet naar veel, maar wel een paar, ja! Met mijn familie ben ik wel eens een weekendje naar Duitsland en België geweest en met school via Frankrijk (telt dat ook?) met de boot naar Engeland. We gingen met een deel die in het laatste jaar zitten naar Londen. Je kon kiezen uit Londen, Parijs of Oostenrijk. Dan kies ik natuurlijk voor Londen!

Hou je van sushi?
Om eerlijk te zijn heb ik het nog nooit gehad. Ik dacht namelijk dat in sushi altijd vis zat. Ik eet geen vis dus was het geen optie voor mij. Nu kwam ik er een tijdje terug achter dat je ook zonder vis hebt. Dat ga ik zeker eens uitproberen!

Waar doe je boodschappen?
Dat licht er echt heel erg aan. Als ik van uit school even naar de supermarkt ga dan is het de Albert Heijn, omdat die precies langs de school licht en er ook nog eentje is die in het winkelcentrum (Hoog Catherijnen) tegen het Station in Utrecht aan ligt. Ga ik even langs de supermarkt als ik in Weert weer de trein uitstap dan is het ook de Albert Heijn of de Jumbo. Ga ik vanuit thuis, dan is het bijna altijd de Jumbo en anders de Emté of de Jan Linders.

Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nop, nog nooit! Meestal val ik dan wel lastig in slaap, maar ik ben het niet van plan om ook maar ooit te slikken. Het liefste slik ik zo weinig mogelijk pilletjes.

Hoeveel broers/zussen heb je?
1 broertje van 10 en 1 zusje van 13. Eigenlijk zijn het een halfbroertje en zusje. Ze hebben een andere vader. Vroeger zei ik altijd dat ik er maar 1 had, want als je twee halve (ene helft van mijn halfbroertje en andere helft van mijn halfzusje) aan elkaar plakte had je 1 hele. Volg je het nog?

bron
Heb je een computer of een laptop?
Eigenlijk klopt deze vraag niet helemaal, want een laptop is ook een computer. Eigenlijk had de vraag 'Heb je een desktop of een laptop?' moeten zijn. Voor school heb ik een laptop. Ik moet hem elke dag mee nemen, dus iets anders zou een beetje lastig mee te nemen zijn. haha Ik heb de MSI GE60. Ik noem hem altijd mijn baby'tje, want hij is zo een schatje en doet precies wat ik wil. Helaas is hij niet meer in Nederland te koop.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
18! Eindelijk volwassen. Dan krijg ik eindelijk studiefinanciering en alles. Ik heb er zo veel zin in! Helaas moet ik nog meer dan 9 maanden daarvoor wachten.

Draag je een bril of lenzen?
Nop, ik draag het allebei niet.

Verf je je haar?
Volgens mij weet iedereen die ik tegenkom het antwoord al meteen. Ik heb het blauw, groen, geel, roze, paars, blond en oranje (vergeet ik nog wat?) gehad. Mijn eigen haarkleur is bijna zwart en dat wil ik nu weer terug hebben. Ik ben het dan nu ook aan het laten uitgroeien. Ik heb nu een soort van (?) ombre. Onderaan is het echt blond en zo loopt het langzaam door naar zwart. Ik hoor vaak van mensen dat ze het echt heel tof vinden. Ik vind er zelf alleen niets aan en wil het dan ook helemaal zwart verven zodat ik het geleidelijk kan laten uitgroeien.

Wat is je planning voor vandaag?
Niet zo heel veel. Rond 12 uur stond ik op en ben ik gaan eten, dan ben ik nog een beetje blogs gaan bezoeken en youtube filmpjes kijken. Tussendoor een spelletje op mijn laptop en verder tussendoor nog aan Melvins kerstkadootje werken. Vanavond ga ik denk ik wel nog mijn spulletjes een beetje uitzoeken, want er is een kast weg en mijn bureau gaat ook nog weg. Heel veel spulletjes kunnen dus weg en andere dingen moet ik nog een nieuw plekje voor verzinnen.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Dat is alweer een hele tijd terug. Melvin was toen hier en er was niet zo een leuke sfeer hier in huis. Ook was ik al een beetje gestrest en alles bij elkaar was even te veel. Wanneer het precies was of hoeveel maanden geleden zou ik echt niet meer weten. Melvin heeft me toen wel heel lief proberen te troosten en dat was zo schattig.

Bron
Wat is de perfecte pizza?
Een pizza zonder bodem? Ik heb namelijk echt een hekel aan die bodems. Op een of andere manier krijg ik er altijd pijn van aan mijn gehemelte. Ik eet het dan ook echt nooit.

Wat vind je lekkerder? Hamburger of cheeseburger?
Zeker weten een cheeseburger! Jammer dat het zoveel duurder is dan een hamburger, daarom pak ik meestal toch een hamburger.

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
3 a 4 jaar geleden bijna maandelijks! Hoe? Ik zou het niet weten. Dan zat ik te chatten met vriendinnetjes van goSupermodel waar ik toen helemaal verslaafd aan was (snachts was is redelijk bekend. Mijn model hete 'Le pain'. Haha, dalijk kent iemand die mijn blog bezoekt mij daar van. Zou wel grappig zijn eigenlijk). Ik chatte dan door tot een uur of 6 en dan gingen er een paar slapen en rond die tijd stonden andere vriendinnetjes weer op waar ik dan verder mee chatte. Nu zou ik het echt niet meer kunnen.

Wat voor kleur ogen heb je?
Heel stiekem weet ik dit niet eens. Iedereen aan wie ik het vraag noemt een andere kleur op. Ik zelf zie het als een beetje grijzig, maar andere zeggen dan weer blauw, groen en soms zelf paars of roze.

Proef je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ja, echt heel erg! Ik vind Pepsi dan ook echt vies, terwijl ik Coca Cola non-stop kan blijven drinken (bij wijze van spreken dan).

Bron
Dit was dan alweer de tag! Als je hem over neemt laat het dan even weten in een comment. Ik zou ze dan graag ook eventjes willen lezen. 

Vul jij vaak een tag in?

1 opmerking: