zondag 22 december 2013

Weekly update!

Je raad het vast al! Het is weer zondag, dus dat betekend weekly update! Wat is mij deze week allemaal overkomen? Lees snel verder als je het wilt weten!




Awesome stuff:

  • Ik zag op de Attitude Holland facebook page een heel leuk plaatje! Namelijk die links boven in de afbeelding hierboven. Een hanenkam met allemaal spikes (?) waarbij elke punt een mini kerst mutsje op heeft. Zo schattig. xD
  • De afbeelding daaronder was een schoolopdracht. We bespraken individueel met de docent de opdracht en iedereen kwam met een punt rond de 5 terug. Toen kwam ik en ik had een 10! Ik voelde me zo een nerd, haha.
  • Ik zag gister toen ik Melvin in Utrecht op ging halen een kerstman en ik was meteen in de kerst stemming! 
  • Al meer dan een jaar was ik bijna altijd dood moe. De dokter nam me niet serieus en ja, wat moet je dan? Nu heeft mijn moeder vitamine pilletjes A t/m Z van de kruitvat gekocht en ben ik na meer dan een jaar eindelijk weer eens energiek! : D Waarschijnlijk was het dus gewoon een vitamine gebrek.
  • Na hele lange tijd heb ik eindelijk weer de sims 3 op mijn laptop staan. Ik koop een huis en die stond dus blijkbaar midden op een oud begraafplaats. Spannend!


Niet zo awesome stuff:

  • Ik had een heel hardnekkig virus op mijn MSI baby'tje! D: Namelijk Nation Zoom (zegt jullie waarschijnlijk niets). 
  • Door een virus scan was mijn Photoshop en alle andere programma's van Adobe van mijn laptop afgehaald. Yay. Gelukkig staat alles er weer op.
  • Mijn lippen zijn de laatste tijd zo droog! Het weer heeft er echt een slecht effect op. Zo onhandig.

Wat hebben jullie afgelopen week mee gemaakt?

1 opmerking: