zondag 24 november 2013

Weekly update!














Ten eerste wil ik sorry zeggen, omdat ik zolang niets heb gepubliceerd. Waarom? Daar kom je vanzelf zo meteen vanzelf wel achter. ;)
Vandaag heb ik weer een wekelijkse update voor jullie! Ben jij benieuwd wat ik nou allemaal heb gedaan en wat nou leuk en wat minder leuk was? Lees dan snel verder!


Awesome stuff:

  • Dinsdag, zaterdag en zondag was Melvin hier! : D 4e foto hierboven was van in de trein. haha
  • Ik ben van donderdag tot en met zaterdag bij Melvin blijven slapen! YAY
  • Super leuke aankoopjes gedaan bij de primark in Eindhoven. Shoplog komt snel.
  • En dan zie je "Ik haat jullie allemaal" in de krant staan. (3e foto hierboven)
  • Ik had een super lekker toetje laatst !! Ik heb alleen geen idee hoe hij heet. haha Als jij weet welke het is laat het weten in een reactie! Laatste foto aan de boven kant hierboven.
  • Toen ik dinsdag Melvin vanuit Eindhoven ging ophalen (ik verveelde me thuis) zag ik allemaal bloggers die naar de opening van de Primark in Eindhoven waren geweest op het station! Zo vet om ze eens in het echt te zien allemaal.


Niet zo awesome stuff:

  • Doordat ik van donderdag tot en met zondag samen met Melvin was heb ik niet kunnen bloggen. ;c Ik besteed namelijk geen tijd achter mijn laptop als hij er bij is. Tenzij het echt moet! 
  • Ik werd maandag (zoals je hier al kon lezen) naar huis gestuurd door de EHBO bij mij op school.
  • Doordat ik maandag naar huis werd gestuurd heb ik de opening van de Primark in Eindhoven gemist. Ik vond het toch maar wat slimmer om thuis te blijven.


1 opmerking: