dinsdag 19 november 2013

Personal update

"Laat ik eens een keer een personal update maken!" dacht ik vanmorgen toen ik nog lekker in mijn bedje lag. Ik ben namelijk erg veel van plan wat betreft mijn blog en wil jullie graag op de hoogte houden.
Als eerst ben ik van plan mijn blog meer te personaliseren. Ik heb natuurlijk een lifestyle blog met wat extra's. Ik ben dit van plan door meer personal update's te posten, want eigenlijk word dit pas de eerste!
Daarnaast ben ik erg tevreden met mijn lay-out. Het is anders dan andere wat ik precies met mijn blog wil uitstralen! Er is alleen één probleem. De header past nu ik deze lay-out heb helemaal niet meer bij de lay-out. Ik ben dus van plan de header ook te gaan veranderen. Ik blijf het alleen maar uitstellen en heb er bijna geen tijd voor. Daarover later meer.
Mijn spelling is niet super. Daar ben ik zelf ook wel achter gekomen. Ik ben dus zeker van plan om daar ook meer op te gaan letten en hopelijk helemaal geen taal fouten meer te maken.
Meer tijd aan mijn artikels besteden staat ook zeker nog op de planning. Ik merkte zelf dat ik ze vaak even gehaast maak. Erg jammer, want ik vind het leuk om te doen.
Ik wil ook nog een vlog camera kopen. Dit gaat waarschijnlijk de Aiptek AHD H500 worden. Hij kost maar 130,- euro! Super goedkoop voor een camera met full HD. Je zult wel nog even geduld moeten hebben voor mijn eerste vlog. Ik ga namelijk eerst een voorraad nieuwe kleding kopen en moet dan nog gaan sparen, wat erg moeizaam gaat mij kennende.
Zo als je aan de punten hierboven merkt wil ik het iets meer 'professioneler' maken allemaal. Ik heb niet zo veel volgers en zou graag meer willen! Ik hoop dus dat ik de punten hier boven kan blijven volhouden en zo steeds meer mensjes mijn blog gaan lezen! Niet dat ik perse een bekende blogger wil worden hoor, maar meer dan 1 a 2 reacties onder een artikel lijkt me erg leuk!

Afgelopen week had ik best wel veel moeite met het schrijven van een artikel. Ik was namelijk een beetje overspannen. Naar school gaan zat er voor mij ook niet in. Ik ben dus ook de hele week thuis gebleven op de maandag na. Het maakte gelukkig niet zo veel uit, want we hadden voor de periode toch niets meer te doen. Het was namelijk de laatste week van de eerste periode en ik sta er best wel goed voor! De komende periode gaat alleen een stuk zwaarder worden. Dat komt mede door mijn rooster die niet echt fijn is.


Zoals sommige van jullie misschien wel weten moet ik op de heenweg iets meer dan twee uur reizen en op de terugweg 1 uur en 50 minuten tot 2 uur en 50 minuten. Dat licht aan of ik de bus haal in Weert richting huis. Hij komt namelijk maar om het uur. Zoals je op mijn rooster hierboven ziet ben ik op maandag, woensdag en donderdag pas na het negende uur uit. Dat betekend dat ik pas om 17.00 uur uit ben en dan pas rond 19.30 thuis aan kom zetten. Gelukkig word er geprobeerd om vanaf volgende week de laatste twee uur op de woensdag naar de eerste twee uur te verplaatsen, maar zoals het er nu voor staat ben ik dus vaak pas erg laat thuis, waardoor ik niet veel tijd meer heb voor het bloggen. Ik plan artikelen ook niet graag vooruit, omdat ik graag wil dat het gene wat jullie lezen echt bij mij op dat moment hoort. Niet van hoe ik de dag of week ervoor was. In het weekend heb ik ook niet echt tijd om een artikel te schrijven. Dat komt omdat elk weekend Melvin hier is en dat gaat natuurlijk voor! Onze relatie loopt echt super goed!
Als je mijn blog volgt zou je weten dat ik vandaag eigenlijk naar de opening van de Primark in Eindhoven zou gaan (als klant, niet als pers). Dit is helaas niet door gegaan wegens ziekte. Nou ja, ziek? Ik voel me super goed, maar gister ben ik door de EHBO op school naar huis gestuurd. Ze wouden me eerst naar het ziekenhuis sturen, maar dat was gelukkig toch niet nodig. Hij dacht namelijk dat er iets met mijn suikers was. Hoe en wat precies weet ik zelf helaas ook niet. Ik vond het misschien toch maar wat slimmer om vandaag thuis te blijven. Als nog zou het kunnen dat sommige me in Eindhoven hebben gezien. Dit kwam omdat ik Melvin van uit Eindhoven kwam ophalen. Door mijn altijd vrij abonnement reis ik toch gratis met de trein, dus kon ik hem net zo goed daar op gaan halen. Dat scheelde toch weer bijna een uur.

Vinden jullie dat ik vaker een personal update moet maken?

3 opmerkingen:

  1. de quote klopt helemaal, en pas goed op jezelf je kunt niet voorzichtig genoeg zijn!
    ken je onze blog al?
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het eens met je quote en wow door de EHBO naar huis gestuurd.. Sterkte :) X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die quote is mooi! En vond het zo zielig voor je toen je ziek was :(.

    BeantwoordenVerwijderen