zondag 3 november 2013

Mijn week 28-10-2013 -- 03-11-2013 | Limburgs kampioen!

Elke zondag vind je de leuke en minder leuke dingen van de afgelopen week hier in een artikel. Zo weten jullie wat ik allemaal mee maak, maar ook weer niet te uitgebreid. 

Awesome stuff:

  • Ik was afgelopen maandag mee naar Melvin gegaan! ^^ Door dat hij door de storm van toen beetje geblesseerd was geraakt. Gelukkig ging het op het einde van de dag weer helemaal goed. ;)
  • Ik kon door de storm maandag ook pas later de trein nemen, daardoor belanden ik met mijn moeder voor de tv en zagen we 'Hug A Lots' knuffels. Ik vond ze zo leuk! Toen ik 's middags bij Melvin kwam en we nog even de blokker in liepen zagen we ze staan. Hoe toevallig? Ze zijn echt zo leuk!
  • Het gaat steeds beter met mijn blog! Ik zit nu op ongeveer 15 a 30 pageviews per dag in plaats van 5 a 6. 
  • Zoals jullie waarschijnlijk wel wisten was het afgelopen donderdag Halloween. Er waren zo een leuke kostuums bij mij op school! Ik heb uiteindelijk niets meer met mijn nepbloed gedaan. (Dat meisje helemaal rechts o.0)

    • Vrijdag kwam Melvin weer langs! Super leuk.
    • Het hele weekend was hij erg weer. Vlak na mijn training op zaterdag kwam hij aan hier in het dorp en zondag avond een uurtje geleden heeft hij weer de trein terug genomen. Ik mis hem nu al. ;c (No make-up o.0)
    • Ik had vandaag (zondag) Limburgse Kampioenschappen majorette. Melvin is de hele tijd bij mij thuis blijven wachten <3. We waren 1e geworden! Zo awesome! Op naar het NK. Voor de geïntreseerde, ik zit in junior 3, basis, assesoires ofzoiets. Ik wacht nog even af of het is gefilmd en dan komt zo snel mogelijk het filmpje van vorige week en misschien dus ook van vandaag hier online op mijn blog!
    • Ik ben spongebob na gaan maken op mijn laptop, via het programmaatje adobe illustrator. Hij lukt tot nu toe super goed! Jullie zullen hem vast wel in mijn volgende creaties artikel tegen komen.

    Niet zo awesome stuf:
    • Melvin kwam bij de storm vast te zitten tussen een rond vliegend hek op zijn werk. ;c Zo zielig! Deed hem zo veel pijn! Gelukkig gaat het nu weer helemaal super.

    Zoals je ziet heb ik weer een super week gehad! Nu maar hopen dat het komende week weer zo word. 

    Wat hebben jullie afgelopen week meegemaakt? 


    1 opmerking: