zondag 13 oktober 2013

Mijn week 07'10'13 -- 13'10'13

Het is weer zondag! Dus weer een nieuwe weekly update! Misschien een beetje laat vandaag, maar ik had niet eerder tijd om dit te typen. Sorry lieve lezertjes!


Awesome stuff:

  • Ik heb een nieuwe hoesje voor mijn Samsung Galaxy S3.


  • Maandag ben ik na school naar Melvin geweest! ^^ Zijn vader heeft me toen helemaal met de auto (1,5 uur heen en dan nog helemaal terug o.0) naar huis gebracht. 
  • Dinsdag hadden we een excursie en toen kreeg ik Grote Smurf bij een happy meal in de pauze achtig iets!

  • Melvin kwam vrijdag na school weer hier heen.
  • Hij was er ook het hele wekend! 
  • Door mijn artikel over WebStash hebben ze me een ketting opgestuurd als bedankje!
  • Mijn blog word langzaam aan steeds meer bekeken.
  • Mijn OV is eindelijk binnen na 2 maanden en 3 keer opnieuw bestellen!
  • Ik heb vandaag een kapsalon gehad! Had ik al zoooo lang zoooo veel zin in! Eindelijk is ie gekomen vandaag! (Melvin wouw er persee een viandel bij. hahaha)
  • Melvin is gewoon echt een heel lief schatje <3


Niet zo awesome stuff:
  • Melvin is inmiddels alweer thuis.
  • De excursie van dinsdag ging over het islamitische geloof. We keken de film 'Journey to Mekka' en bezochten een moskee. Daar heb ik dus echt niets mee. xD (Niet dat ik iets tegen moslims heb hoor.)
  • Ik heb weer geld uitgegeven. Dit keer aan een happy meal. Mijn spaarplak lukt dus niet echt super goed. haha
  • Ik heb geen teken tablet. ;c Ik wil die zo graag ea!
  • Ook heb ik nog maar heel weinig inspiratie voor een artikel. Dus als je een idee hebt, laat maar horen!
  • Het strikje van mijn telefoon hoesje die hier boven ergens te zien is laat steeds los. Zelfs nu we hem met foto lijm opnieuw hebben vast geplakt.
  • Mijn broertje en zusje maken te veel ruzie en dat is zoooo irritant. xD
  • Ik heb nu op dit moment echt heel erg veel dorst, maar durf niet naar beneden te gaan. Bang dat ik andere mensjes wakker maak. Het is ook alweer 23.55u. xD
  • Ik heb vandaag mijn wekker een kwartier eerder moeten zetten, wegens de vakantie regeling van de bussen hier en ik nog geen vakantie heb. D: 
  • Ik heb nu wel weer genoeg gezeurd!


1 opmerking: