dinsdag 17 september 2013

Review: Nail-art kit Pupa

Hier is ie dan eindelijk! De lang verwachten review over de nailartkit van Pupa!


Zoals vele van jullie wel weten heb ik een tijd geleden de winactie van Floor gewonnen. Wegens omstandigheden kwam het pakketje pas erg laat binnen. Ook door de BX foutcode's kon ik geen artikelen vinden (daar heb ik inmiddels een oplossing voor gevonden). Dit bij elkaar heeft dus voor vertraging in deze post gezorgd. Ik hoop dat jullie het me vergeven.

 Toen ik laatst het pakketje binnen kreeg, zag ik als eerste natuurlijk de verpakking. De verpakking is van erg stevig karton en ziet er leuk uit! Een goeie eerste indruk gelukkig!

Op de achterkant stond ook al meteen omschreven hoe je de nail-art kit aanbrengt. Helaas ontbreekt de Nederlandse vertaling, maar als nog is het goed te begrijpen door middel van de plaatjes. De uitleg is erg duidelijk vind ik.














Toen ik de verpakking opende, zag ik dat het nog extra met plastic verpakt zat. Zo kon de nagellak niet bewegen en was ie ook zeker niet gebroken!

Na dat ik 2 laagjes nagellak op had en de kit er overheen had gestrooid, vond ik het resultaat erg leuk. Het is een felle, goed zichtbare kleur en dat had ik ook zeker gehoopt. Felle kleuren zijn echt mijn ding! Toen de nail-art kit er net op zat zaten er erg veel glitters in. De volgende dag waren die glitters helaas allemaal verdwenen. Dat vond ik eigenlijk het enigste nadeel van dit product. Verder blijft hij heel goed zitten en begon hij bij mij pas na 3 dagen een beetje af te slijten. Normaal is mijn nagellak er al half af als de dag nog lang niet om is!

Dit was het resultaat net na het lakken (op de foto bovenaan is het wat duidelijker te zien):

1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat je het, ondanks dat de glitters snel verdwenen, een fijn setje vind!

    BeantwoordenVerwijderen