zondag 22 september 2013

Mijn week 16-09-2013 -- 22-09-2013

Het is erg veel werk om dagelijks te typen wat ik mee maak elke week. Door school gaat dat nu vaak niet meer, daarom ga ik nu elke zondag voor jullie alle leuke, minder leuke en dingen die ik gewoon even kwijt wil aan jullie vertellen. ;)


Awesome stuff:
  • Ik mocht met toestemming van Melvins moeder bij hem blijven slapen van vrijdag op zaterdag! Wel op de bank dan.
  • Melvin bleef weer van zaterdag op zondag hier slapen, wat eigenlijk wel wekelijks zo is. xD We sliepen al rond 8 uur. ;o
  • Melvin en ik kochten weer een ijsje bij Kiymet (zie review) en kregen weer 2 kortingsbonnen!
  • We hadden een uur uitval op donderdag! Eerder naar huis! Kon nu alleen een uur langer op station wachten om Melvin maar heel kort te zien. haha
  • Ik ben zaterdag weer met Melvin en zijn zus naar hun vader gegaan.
  • Melvin heeft ons twee samen als profielfoto op whatsapp gedaan!
Hahaha, echt alles heeft  met Melvin te maken. ;4

Niet zo awesome stuff:
  • Ik moest weer elke doordeweekse dag om 5 uur op staan.
  • Zaterdag kon ik om kwart over 4 opstaan, omdat ik Melvin had beloofd te helpen met de ochtendkrant.
  • Ik ben de hele zaterdag dood moe en chagerijnig geweest.
  • Melvin is weer naar huis toe. ;c
  • De zool van mijn schoen is stuk gegaan en blijft nu overal achter haken.



Random stuff:
  • Ik heb als doel opgesteld om vanaf mijn verjaardag (28 september) niets meer te kopen tot aan januari of februari. Alleen nog een kadootje voor Melvin voor als we jaartje samen zijn (2 oktober) en voor make-up maak ik natuurlijk ook een uitzondering. In januari of februari ga ik dan de hele primark leeg kopen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten