maandag 23 september 2013

25 vragen tag

Vandaag heb ik de 25 vragen tag voor jullie. Vind je hem leuk en wil je hem ook doen? Voel je vrij om hem dan over te nemen!


Heb je huisdieren:
Helaas niet meer. Ik heb 4 honden, 1 vogel, 2 cavia's, 1 konijn en 8 gerbils gehad. Ik mis mijn gerbiltjes stiekem toch wel. (Dit is niet mijn gerbil)

Noem 3 dingen die dichtbij je zijn:
Mobiel. laptop en computermuis. 

Hoe is het weer nu:
Erg donker. Ik zit op mijn kamer met de gordijnen dicht en het is nog al laat. 

Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad:
Nee ik rij niet, ben pas 16 jaar. ;) Wel heb ik lang geleden ooit een ongeluk veroorzaakt samen met iemand waar ik toen der tijd mee bevriend was. Best grappig verhaal om te vertellen, dus hier komt ie. We zaten in de auto op weg naar de kermis en waren naar random mensjes aan het zwaaien op de snelweg. Auto 1 ging door terug te zwaaien iets langzamer rijden en vervolgens ging die auto 2, die achter auto 1 reed, harder rijden door dat hij afgeleid werd door het zwaaien. En ja, je raad het al. BOEM! Oeps

Hoe laat was je vanochtend wakker:
Uuuhm, rond 11 uur. Ik sliep ook al om 8 uur 's avonds, samen met Melvin naast me. ;4 (Ik typ dit op zondag).

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht:
Een paar uurtjes geleden nog. 

Wat is de laatste film die je hebt gezien:
Ushi must mary! Het is echt een aanrader als je de humor van Ushi leuk vind en van comedy houd!

Wat staat er in je laatste smsje:
"ja" Ik vroeg mijn moeder of ze me van het station kon komen halen. hahaha In mijn laatste whatsapp bericht staat "Houvanje hunn" Je raad het al, hij komt van Melvin vandaan. ;) Zo lief! <3

Wat is je ringtone:
Het standaart samsung deuntje denk ik. Nooit verandert, het het geluid toch altijd uit staan.

Ben je wel eens naar een ander lang geweest:
Jap, Duitsland, België en Engeland. Duitsland, gewoon omdat het dichtbij is. België is ook dicht bij en ben ik wel is een weekendje met familie geweest en Engeland, London was ik afgelopen jaar met school. 

Hou je van sushi:
Ik heb het nooit gehad, maar daar is een reden voor! Ik ben vissetariër (ook al is dat geen bestaand woord). Ik eet geen vis, dus gaat sushi eten een beetje moeilijk.

waar doe je boodschappen:
Bij de Jumbo en als ik op school ben haal ik wel is wat bij de Albert Heijn.

Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen:
Nop, nog nooit, Ik ben het ook niet van plan.

Hoeveel broers/zussen heb je:
Ik heb een hafbroertje en een halfzusje.

Heb je een computer of een laptop:
Een laptop. Hij is mijn baby'tje!

Hoe oud word je op je volgende verjaardag:
17! Komende zaterdag alweer jarig! Yaaaaaaay

Draag je een bril of lenzen:
Nop!

Verf je je haar:
Ja, maar ik wil het nu uit laten groeien en dan haarkrijt gaan gebruiken.

Wat is je planning van vandaag:
Mijn laptop afsluiten, me klaar maken om te gaan slapen en dan slapen.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild:
Vandaag heel stiekem een klein beetje. Melvin was super lief over me aan het praten en toen moest ik toch wel een traantje weg pikken. Hij heeft het gelukkig niet gemerkt.

Wat is de perfecte pizza:
Ik ben niet echt weg van pizza's, maar als ik dan toch moest kiezen een simpele pizza met niets speciaals er op of er aan.

Wat vind je lekkerder? Hamburger of cheeseburger:
Dat verschilt per periode bij mij heel erg. Momenteel zijn het cheeseburgers.

Heb je wel eens een nacht doorgehaald:
Ja, erg vaak! Toen ik in het eerste en tweede zat maandelijks wel een keer. Soms ook echt weekenden achter elkaar. Ik dacht dat ik dat wel makkelijk vol kon houden.

Wat voor kleur ogen heb je:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Iedereen vind het weer een andere kleur lijken. RAINBOW EYES!

Proef jij het verschil tusssen Pepsi en Coca Cola?
Jap, heel erg. Pepsi vind k echt niet lekker, terwijl Coca Cola mijn favoriete cola merk is. Helaas koopt mijn moeder altijd c-merk cola, omdat dat lekker goedkoop is en ook goed smaakt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten