zondag 4 augustus 2013

Mijn week 29-07-2013 - 04-08-2013

Maandag:

Yaayy ik ben in de kleurtjes modus vandaag !! KLEURTJUUUSSS !!

Wat een dag toch vandaag.. Home alone.. Ouders nog op vakantie.. Melvin net een dag naar huis.. Word je wakker rond 10 uur 's ochtends van verschrikkelijke pijn! Ik helemaal in paniek natuurlijk. Geen idee wat het was? De pijn zit in mijn nek en trekt door richting mijn hoofd. Gelukkig lag mijn mobiel vlak bij en kon ik die met wat voelen pakken, ik kom hem niet zien, omdat ik mijn hoofd niet kon bewegen. Uiteindelijk had ik hem te pakken! Ik app meteen naar mijn vader of ze iemand konden sturen, want ja.. Naar mijn opa en oma bellen ging een beetje moeilijk als ik de huistelefoon niet kan pakken en geen beltegoed meer heb. Even later stond mijn opa in mijn kamer. Hij hielp me een beetje met recht komen zitten. Als nog met vreselijk veel pijn! Rond half 11 zat ik eindelijk! Toen kon ik alles ook wel weer. Wel met veel pijn, maar mijn hoofd? Nee hoor, die kon ik niet bewegen. Gelukkig wist mijn opa wel meteen wat het was. Ik had een verkrampte spier. De spier die van achter je oor je nek in loopt zat helemaal vast! Het deed zoooo veel pijn. Heb zo hard zitten janken. Ik voel het nu nog steeds heel erg. Verder in de dag ging het wel weer, alleen nu ik net thuis ben doet het weer zo veel pijn. Een auto ritje deed niet veel goeds.

Verder zijn mijn ouders vandaag rond 12 uur 's middags ook thuis gekomen van vakantie. Fftjes wat thuis gehangen en toen gingen we met een ander gezin, waar ze mee op vakantie waren uiteten. Super gezellig. Het was echt een lekker restaurant. Vraag me niet wat ik had, want ik heb letterlijk geen flauw idee meer. xD Ik weet alleen dat ik het afsloot met een lekkere Dame Blanche. 

Nu zit ik weer thuis, met een kussen warm kussen (elektrisch)  op mijn bed. Even mijn nek wat rust geven en dan hopen dat het morgen weer beter gaat. ;p

Toen mijn ouders al een tijdje thuis waren, kwamen ze op eens met een kadootje aan zetten. Me zusje en zo een meisje van andere gezin die mee was zagen het liggen en vonden het echt iets voor mij! En echt waar, ze hebben helemaal gelijk! Hij is zoooo leuk!


Ghehe, mijn maandag post word lang volgens mij, maar ik ben nog niet klaar! 

Ik vond vandaag mijn rokje op eens terug in mijn kast! Zo blij om! Dat vroeg dus om een outfit of the day stukje.




Panty: €4,00 ongeveer - Jumbi
Rokje: Gekregen
Topje: ?? - Buitenhuis Beringe (sportwinkel)
Ketting: Gekregen van Melvin
Horloge: Gekregen van mijn zusje
Extension: Gekregen van mijn moeder
Schoenen: €19.95 - Van Haren

En ja, dit vond ik gewoon een leuke foto. xD




Dinsdag:

Sjeezuuusss, wat een nacht! Ik ging rond kwart over 11 slapen. Om half 2 sliep ik eindelijk en om kwart voor 2 was ik al weer wakker. Mijn nek deed zo veel pijn! Uiteindelijk viel ik tussen 10 en 11 weer in slaap, maar niet veel later was er buiten allemaal geschreeuw van kinderen. Hele dag zo moe geweest. En mijn nek werkt nog steeds niet mee. Ik heb zo veel pijn! Niet normaal meer! 
Vooral 's ochtends en 's avond heb ik super veel pijn. 's Middags trekt het eigenlijk wel weer weg gelukkig. ;)
Door mijn nek heb ik niet zo veel kunnen doen helaas. Wel is mijn nightwish vlag waar ik jullie over vertelt heb vorige week ergens een keer binnen gekomen en hangt hij nu eindelijk! Ik ben er zo blij mee!


Verder zat ik gewoon rustig op mijn kamer, beetje de sims te spelen toen ik opeens heel hard gegil en gejank hoorde van uit buiten. Me broertje was gevallen. Zijn fiets viel op zijn voet. ;o Hij kon niet eens meer op zijn voet staan. Dus mijn moeder afspraak maken bij huisartsenpost, want dokter was al afgewerkt voor vandaag. Even later kwamen ze terug thuis en nu moet ie even afwachten tot morgen hoe het dan gaat. Als ie nog steeds veel last heeft toch maar even foto's laten maken. :\
Wat een gehandicaptenboeg hier. Morgen is me zusje aan de beurt.

Veel kortere post als gisteren haha, maar dit was het wel weer voor vandaag. 

Byeeeeeeee


Woensdag:

Wat een saaie dag vandaag. Wat heb ik gedaan? Letterlijk niets anders dan op mijn bed gelegen. ._. Melvin was niet thuis, maar ging BBQ'en bij zijn vader, andere friends van me waren ook allemaal niet thuis. Dus skype en zo was ook nog dood. Yeahy.. En nu ik niets kan door mijn nek, werd de dag nog beter. NOT!
Dat was dus maar een dagje gamen/tv kijken. Zo interessant allemaal. xD


Donderdag:

HAPPY B-DAY GRANDPA !! Yaaayyy! Mijn opa is alweer 66 (volgens mij xD) jaar geworden! Dus dat was PARTYY vandaag. Party met allemaal bejaarde mensjes haha. Toch was het wel gezellig. ;) Ook was vandaag de tweelingzus van mij opa jarig. Hoe kan het ook anders? Daar ben ik alleen niet meer geweest, omdat mijn moeder daar persee al super vroeg naar toe wouw. haha Ik was nog zo moe. ; c Zielige ik. Niet?
Vandaag had ik gelukkig ook niet meer zo veel last van mijn nek! Yayyy, maar toch had ik ergens anders wel super veel last van. De hitte. ; c Het was zoooo warm hier, gelukkig is het nu wel vol te houden. Het is al laat en ben echt super moe, dus ik ga maar is slapen. 

Good night peoplesss Byeeeeeee loveyaahhall


Vrijdag:


ZOOOO HEEETTT !! De auto gaf hier heel even 39,5 aan. Maarja, ik heb het overleeft! Vandaag ben ik heel veel winkels in gegaan om spikes te vinden, had het alleen al verwacht dat ik ze niet kon vinden. xD Dat word dan maar online bestellen. Ik was echt blij toen ik thuis weer binnen kwam. Het was echt heet vandaag, sjezus.. Verder ben ik vandaag ook maar iets nuttigs gaan doen haha.. Ik heb smoothie voor me broertje en mij gemaakt. Echt een hele zoete, omdat ja.. Gewoon. YOLO! ghehehe.. Ook is mijn kamer ALTIJD een rommel, omdat ik gewoon te veel spullen heb voor deze ruimte. Dus ben ik mijn spullen waar ik vroeger kaarten mee maakte en scrapbooks mee ging maken maar is uitgezocht. Dat is echt veel werk!


Nee hoor, dat is nog niet alles! Er komt ook nog is een la bij. Dus je kunt wel zeggen dat ik veel van dat soort spullen heb. haha Ik ben nog niet zo ver, maar dat komt nog wel. Ik heb nu 2 mappen helemaal vol met spullen! En ga maar is snel beginnen met map nummer 3. Duussss BYEEEEEEEEE < 3


Zaterdag:

Het was vandaag zo vroeg opstaan! Mijn wekker stond op half 7! In de vakantie nog wel !! Dat komt, omdat ik richting Melvin zou gaan. 9 uur had ik de trein en die was zooo vol! Wat wil je ook anders met die gay pride in Amsterdam. Ach ja, de heen weg was nog te doen. Toen ik rond kwart voor 11 bij Melvin was nog fftjes naar winkel geweest ensoow en toen op naar gouda! Rustige trein!: D Yeahy! Daarna weer terug naar Utrecht en toen wouden we de trein naar Venlo hebben. Dat was zo een hel! Door die gay pride reden er allemaal extra treinen naar Amsterdam, waardoor er veel minder naar Limburg reden! Eindelijk na een uur wachten kwam er een trein! Die ook nog is om de paar minuten extra vertraging kreeg. yeahy.. Zitten we in de trein.. Doet de airco het niet. Pfff.. Zo heet !! Toen we eindelijk uit die stikhete trein stapte in Eindhoven was ik zo blij! De trein naar Venlo van uit daar was echt een stuk koeler. Toen we in Venlo aan kwamen ging Melvin fftjes zijn mobiel ruilen en toen konden we terug naar mij! Uiteindelijk kwamen we net na 4 uur aan in weert.. Pfff van 9.00 uur tot 16.00 uur zitten treinen. Dat was echt lang! Maar ja, ik heb het overleeft! :D



Zondag:

Rustig dagje met melvin! Yeaahyyy : D Gister avond gingen we film kijken. We keken "Öz the great and powerful" alleen was ik dood moe! Dus hadden we hem bij de 40 minuten uit gezet. Vandaag hebben we hem dus afgekeken en het was echt een topfilm! Met heel veel KLEURTJUUUSSSSSS!! <3
Verder hebben we niet echt iets speciaals gedaan of zo haha. Kwart voor 8 's avonds had ie de trein weer terug en nu mis ik hem zo hard! : c Maarja, waarschijnlijk zie ik hem komend weekend weer : D, maar dan bij zijn vader thuis.
Ik ga maar weer is verder met het sorteren van mijn spulletjes wat bij vrijdag nog staat. haha, het is echt nog heel veel wat ik moet! Pffffff.. Zo veel werk!

Byeeezzzz < 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten