zondag 4 augustus 2013

Tag: Get to know me better!

Weer een tag van Amy-Denise ;) Hij komt een dag later, doordat Melvin gister onverwacht kwam en bleef slapen, waardoor ik geen tijd meer had om iets hier op te zetten. Sorry! De antwoorden die je hier ziet zijn wel van gister.

Geboortejaar?
1996

Hoe lang ben je?
1,69

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? 
Yeaahyy!! Straks weer MELVIINNN!!

Waar ben je op dit moment? 
Samen met Melvin op mijn kamer.

Single/Relatie? 
Een super goeie relatie : D

Beschrijf jezelf kort maar krachtig? 
KLEURTJUUSSS

Guy/Girlcrush? 
guy

Wat zou je op dit moment graag willen? 
Dat ik nu niet zo moe zou zijn. xd

Wat is je doel in het leven?
Uuhhmmmm.... Heel gelukkig blijven samen met mijn Melvin.

Waar ben je bang voor? 
Ik ben bang dat ik belangrijke mensjes verlies, zoals Melvin of familie.

Heb je je rijbewijs?
Nop, vind ik niet nodig, ben ook pas 16 ea. 

Nagellak of lippenstift?
Nagellak

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? 
Lente!

Wil je ooit gaan trouwen? 
Jaahh sws !! Met Melvin

Ben je een healty-freak? 
Nop helemaal niet. ;o

Wat voor kleur haar en lengte heb je? 
blond en ongeveer 40 cm denk ik?

Welk kleding/ of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Haha, echt een heleboel!

Heb je tattoos?
Nop, maar ik wil ze wel echt heel graag.

Heb je piercings?
Yeah! 1 lippiercing en er komen er nog bij.

Draag je een bril? 
nop

Wat is jouw perfecte pizza? 
Mehh, ik hou van echt van pizza...

Favoriete eten/drinken? 
LOUMPIAAAAAA




















Wat is je favoriete parfum? 
Die is echt heel lastig, haha. Ik draag namelijk echt NOOIT parfum. 

Wat is het laatste wat je kocht? 
25 insteekhoesjes xD

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? 
Volgens mij was ik toen mijn make-up aan het doen.

Favoriete ijsje?
AARDBIJJJJ

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Sws hevige slaper

Wat zijn je plannen voor 2013?
Eigenlijk heb ik niet echt plannen. Ik leef van dag tot dag. ;)

Met hoeveel kussens slaap jij? 
Normaal 2, momenteel door mijn nek 4.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Zeker avond, ik kan makkelijk tot 5 uur 's nachts wakker blijven terwijl ik met echt veel moeite voor 7 uur op sta.

Ben je geordend of rommelig? 
Beetje tussen in. Licht er echt aan waar het precies om gaat.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Melvin! Maar die zie ik nu ook. haha

Wat verwacht je in tien jaar te hebben bereikt? 
Ik wil mijn dtp diploma hebben, een goeie baan hebben en in een huisje wonen samen met Melvin.

Wie mis je op dit moment? 
Mijn beste vriendin, die ongeveer een jaar geleden uit het leven is gestapt. 

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn ogen! ;)

Ben je verlegen? 
Jap, heel erg!

Heb je een accent? 
Ik ben Limburger, dus ja, heb een accent. xD Gelukkig niet zo een heel erge. 

Zussen/broers, hoe oud? 
1 halfzusje van 12 en 1 halfbroertje van 10

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Erg saai.. Ik slaap, ga wat eten, tv/skype,blog, eten, tv/skype/blog slapen.. Ook al word tv/skype/blog ook geregeld vervangen door Melvin of andere friends.


Kijk maar of je hem over wilt nemen! Van mij mag je! 

2 opmerkingen: