maandag 5 augustus 2013

Review: Express Files



Express files is een download programma. Je kunt er zooo veel op vinden! Je zet het zo op je computer en je kunt heel makkelijk, bijna alles vinden! Zoals je op de afbeelding kunt zien heb je verschillende categorieën. Movies, TV Shows, Music, Games Software, Other en 18+. Ik zelf heb er eigenlijk alleen nog maar films en muziek mee gedownload. Het gaat echt super makkelijk! Je typt je film of iets anders in en je hebt hem zo gevonden! Ze hebben natuurlijk niet alles, maar ja? Welk programma heeft dat nou wel?
Zo ver ik weet heb ik er ook nog nooit een virus of iets mee gekregen.
Vaak gaat het downloaden erg stel. Alleen soms heeft ie er even geen zin in en kan het echt lang duren. Dat is wel een nadeel natuurlijk.

Voor de mensjes die films willen zien, maar geen Engels kunnen dus echt ondertiteling nodig hebben. Zoek je film en zet er achter dat het met ondertiteling moet! Vaak heeft ie hem ook nog! Het kost vaak wel enig zoekwerk, maar uiteindelijk heb je dan toch die film die je zo graag wouw zien zo op je laptop staan.

Ik ben erg tevreden over dit programmaatje, ik gebruikte hem op mijn vorige laptop heel veel. Toen ik deze nieuwe laptop kreeg heb ik hem er niet opgezet, maar ik miste hem toch te erg, daarom heb ik hem er vandaag toch maar weer opgegooid.

Hij krijgt van mij een dikke 8!

Download link: http://www.express-files.com/download    (Het is gratis!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten