zondag 7 juli 2013

Verdwaald en Melviiinnnn !!!! : D

Ik ben zo blij! Melvin is gister als nog gekomen !!

Gister had ik dus die bday waar ik zou blijven BBQ'en. Was best wel gezellig ondanks er niet veel mensjes waren. Uiteindelijk alleen niet blijven BBQ'en, omdat Melvin rond 4 uur aan kwam en er niet zo een zin in had, dus werd het Mac. Toen we richting Weert gingen om te eten kwamen we in bus en daar zat 'n vrouw in met zo een schattige kitten! Ze had der net bij der moeder opgehaald dus ze was nog echt niets gewend, maar was zo lieefff. Ze heet Miley. Op zich had dat baasje wel iets weg van Miley Cyrus. Melvin en ik mochten de kitten vast houden! 

Hier zit Miley op Melvins schoot. Lief ea!

Melvin is uiteindelijk als nog kunnen komen, door dat zijn afspraak met zijn zus en vader ietsjes verzet is. Op zich voel ik me er best wel schuldig over tegen over zijn vader. : c
Verder was het gister echt een super dagje! Net zo als vandaag !! : D

Vandaag met Melvin stukje wezen wandelen, naar winkel. Half uur lopen. : o
Allemaal dingetjes gehaald die we op grasveldje hebben opgegeten. Was zo gezellig. Toen naar huis gegaan met de bus. Eenmaal thuis waren Melvin en ik echt alleen maar onzin aan het praten tot dat me ouders thuis kwamen. Vlak daarna bus richting station genomen bij onze favo buschauffeur! Hij is zo gezellig en had ons al in de bus verwacht zei ie. We zitten echt bijna elke keer bij hem. xD
Daarna kwamen we op station en ik wouw Melvin nog niet missen dus ben ik mee gegaan naar Eindhoven, ach ja, waarom ook niet? Ik reis toch gratis in het weekend met de trein door me weekend vrij abbonoment. En toen was ie weer weg. : c

Uiteindelijk kom ik aan in Weert en mijn fiets stond nog op station. Ik wil naar huis fietsen zie ik dat de weg is afgeloten. Yeahy! Ik denk er om heen te fietsen, verdwaal ik. ._.
Uiteindelijk na een half uur fietsen kwam ik aan op me vorige school. Dus ik helemaal blij. Toen een half  uur later was ik eindelijk thuis! Kom ik thuis ga ik op bed zitten, was ik vergeten dat de planken onder me bed gemold waren vlak voor Melvin en ik gingen. xD

Het was gewoon echt een super weekendje en dat wouw ik delen!

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten