maandag 8 juli 2013

Swimminggg

Alloowww mensjeesss !!

Vandaag was het weer een super dagje !! : D Net zo als het weekend.
Vandaag werd ik wakker deed me bikini aan, kleding er overheen en vertrok op m'n fiets naar 'n vriendin. Ben ik onderweg, gaat me ketting van me fiets. Ik me moeder dus sms'en, gelukkig kon ze me op komen halen na dat ik de straat had uitgelopen die nog al erg lang was. En zijn we verder gereden naar Danae! Yayy
In zwembad was het echt heel gezellig, ondanks we meer op en neer hebben gelopen en hebben gezeten dan dat we het water in zijn geweest.
Na het zwemmen moest ik werken, wat op zich wel gezellig was, terwijl het eigenlijk super saai werk is. Ik werk bij inpakbedrijf UM&P in Nederweert.
Blijkbaar ben ik allergisch voor glimmende zwarte papieren tasjes of zo iets. o.0 Ik moest daar iets mee doen en op eens overal uitslag op me armen, kom ik thuis blijken me voeten ook nog helemaal onder te zitten, maar ja, gaat wel weer over.

Vandaag werd mijn moeder ook nog gebeld door een of andere laptop site. En mijn laptop die ik gister besteld heb is opgestuurd en komt deze week nog binnen!!

Dit word em:

Het is de msi ge60, en hij blijkt echt heel fijn te zijn! Ik heb hem voor ongeveer 950 euro besteld. ;)
Hij is voor mijn opleiding, daarom is het een wat duurdere geworden aangezien ik een grafische opleiding ga volgen. 
Hoop dat ie snel binnen is !!

Als ik me nieuwe laptop heb gaat mijn blog er ook anders uitzien. Ik ga dagelijks een soort post maken, zoals op maandag sloplog/unboxing, dinsdag film review en ga zo maar door. (De volgorde en wat er komt? Ik heb letterlijk nog geen flauw idee.) Ik blijf natuurlijk ook nog dit soort dingen posten, maar dat word waarschijnlijk ook maar 1 keer per week een post, waarbij ik over elke dag zo een soort tekst als nu schrijf. Dat gaan dus erg lange stukken worden. xD

Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten