dinsdag 9 juli 2013

Saai dagje..

Booohhh,

Vandaag was maar een saai dagje, hele dag lui op me laptop geweest tot ongeveer half 5, wat om 5 uur moest ik weer werken. Precies het zelfde als gister gedaan daar, dus weer allemaal uitslag. : \ Jeukt zoooo hard ; c
Toen ik naar huis ging wouw ik nog fftjes langs een vriendin gaan die gister jarig was, maar toen ik daar van et weekend was had k haar kadootje nog niet, dus die wouw ik meteen fftjes langs brengen. Bleek dat ze niet thuis was. Ach ja, dan maar een ander keertje. ;p
Toen ik thuis kwam waren me opa en oma er, maar die gingen al snel weer.
Ook hadden we een briefje in de bus, blijkbaar zijn ze langs geweest met mijn laptop toen ik op werk was en heeft mijn moeder niets in de gaten gehad. Jammer weer. Nu komen ze morgen langs! ^^ Yeahy

Zo als je ziet was mijn dag dus niet zo bijzonder, maar wouw jullie toch wat op de hoogte houden.

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten