woensdag 10 juli 2013

LAPTOOOOOOOOOPPPPPPPP : D

Vandaag was maar een raar dagje. Ik zal maar beginnen bij het begin.

Het was ongeveer 9 uur 's ochtends toen mijn broertje heel luidruchtig met de telefoon in zijn hand mijn kamer in kwam rennen. Ik word dus meteen wakker en neem de telefoon aan. Het was Tence. Tence is een uitzendbureau in Weert waarvoor k werkte. Ze zeiden dat alle vakantie krachten van UM&P per direct stopte met werken. Dus toen was ik werkloos. Ik dat op fb zetten. Een vriendin reageerde er op met of ik mee ging vandaag om me aan te melden bij nog een ander uitzendbureau. We spraken om half 12 af bij de Hema. Ik vertrek op me fiets richting Weert en ja hoor, me ketting vloog er weer af. Gelukkig was mijn moeder in de buurt en ben ik daar naar toe gelopen. Mijn moeder en ik vonden het een slim idee om mijn fiets maar naar een fietsmaker te brengen, want als de ketting er zo snel weer af gaat zal er wel iets mis mee zijn. Komen we uiteindelijk aan bij de fietsmaker. Heeft ie vakantie. Precies tot en met vandaag! Dus mijn moeder mijn ketting er maar zelf weer proberen op te zetten wat dan weer niet lukte. Na een tijdje proberen heeft ze me maar met een leenauto naar Weert gebracht (onze eigen auto is kapot). Uiteindelijk kom ik bijna een heel uur te laat bij de Hema.
Toen ik dus eindelijk bij de Hema was zijn we ons maar meteen gaan inschrijven bij dat uitzendbureau, dat was op zich zo gedaan. Daarna kocht die vriendin nog een kadootje voor haar moeder. Ze kocht een tegeltje voor der. Toen had ik toch wel erg veel zin in een ijsje door het warme weer, dus gingen we maar een ijsje halen. ^^ Daarna gingen we naar een feestwinkel genaamd "party time". Ik had nep bloed nodig voor een evenement binnenkort waar ik dat voor nodig had. Het evenement word "Zombie Shoot Day" genoemd en vind plaats in Amsterdam. Het is de bedoeling dat iedereen die komt, gekleed komt als zombie. Hier vind je meer informatie en kan je je ook aanmelden: https://www.facebook.com/events/502343696501836/?fref=ts  IT'S FREE !!!!

Dit is het nepbloed, wat ik toch best wel echt vind lijken:
Yeah, ik heb een beetje op m'n vinger.


Toen ik uiteindelijk weer thuis was, was het maar saai. Tot dat mijn broertje weer mijn kamer in kwam rennen en ik naar beneden moest komen om iets te ondertekenen. Ik had al een vaag voor vermoeden waarom. En ik had het juist! MIJN LAPTOP IS ER !!! Windows 8 is toch best wel wennen eigenlijk, maar er valt mee te leven. :p





Ik had beloofd om als mijn laptop er is mijn blog te veranderen. Vanavond of morgen zal ik een schema plaatsen wat welke dag komt. Hopelijk vinden jullie het wat. ^^ Wanneer het gepost word licht aan hoe snel ik klaar ben met mijn haren verven. Yeaahh !! Ik ga mijn haren weer verven mensjess, dit keer word het denk ik helemaal paars, misschien word mijn pony anders, maar dat weet ik nog niet. Ik zal het jullie binnekort showen. ^^

Voor nu zeg ik BYEEZZ !! xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten