donderdag 11 juli 2013

Schema!

Zoals ik had beloofd om vandaag of morgen te posten, heb ik hier het schema voor jullie. ;)
Hope you like it!

Maandag: Review, Ik zal wekelijks een review plaatsen over wat dan ook. Het kan make-up zijn, maar ook iets heel anders, zoals een restaurant of een blog.
Dinsdag: Wishlist, ook gaat er geregeld iets komen waar in ik post wat ik graag nog zou willen hebben, denk hier aan bij kleding, make-up, films, etc.
Woensdag: Music, ik hou erg veel van muziek en zal dan ook geregeld een nummer/band hier op mijn blog plaatsen.
Donderdag: Unboxing/shoplog, verder zal ik jullie ook op de hoogte houden van alles wat ik koop. Met foto en prijs erbij.
Vrijdag: Pictures, alle foto's die ik maak (op die van personen die niet op mijn blog willen na) kunnen jullie op vrijdag vinden. Het zou ook nog kunnen dat er soms een foto bij komt te staan die ik echt heel leuk vond, maar niet door mij is genomen.
Zaterdag: Random stuff, ik heb nog werkelijk geen idee voor wat ik op zaterdag kan gaan doen, dus ik denk dat ik dan maar wat random ga rond typen of zo iets en dat hier show. xD
Zondag: Mijn week, ik ga weekelijks een post maken zoals ik tot nu toe steeds gedaan heb, met alle dagen onder elkaar.

Als er iets belangrijks/speciaals tussen door komt, dan zal ik dat natuurlijk jullie laten weten in een tweede post op die dag.

Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten