donderdag 11 juli 2013

PIERCING

Haaajj,

Omdat ik gister pas mijn schema heb gemaakt en jullie dus eigenlijk al precies weten wat ik heb gekocht afgelopen dagen word dit bericht maar erg kort. Toch heb ik er vandaag nog 2 dingetjes bij gekregen. ^^

Als 1e heb ik dingetje gekregen van Melvin, omdat mijn mobiel altijd heel snel leeg is. Het is een soort meeneembaar oplaad ding voor je mobiel, tablet en noem maar op. We hebben hem al uitgetest vandaag en hij kan mijn mobiel ongeveer 3 keer helemaal opladen! Ik ben er echt blij mee.


Verder heb ik vandaag ook nog mijn lippiercing opnieuw laten zetten! Eindelijk! Hij was er al sinds maart uit, doordat ik dom was geweest. Maar dit is em. ^^ Ik vind me zelf hier echt eng op trouwens. xD

Dat was het dan weer, volgende week zal het wel wat meer zijn, omdat dit nu maar van één dag is. xD

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten