vrijdag 12 juli 2013

Pictures #1

Haaajjj !!

Afgelopen week heb ik een aantal foto's gemaakt, maar omdat ik dit onderwerp was woensdag verzonnen heb komen alleen de foto's die ik tussen toen en nu heb gemaakt hier te staan. Volgende week is het van de hele week. ^^

Laatst was ik aan het zappen en opeens kom ik CatDog tegen op tv. ; o Dat was alweer zo lang geleden! Ik was der als klein meisje echt helemaal fan van. Dat vroeg dus om een foto.

Hier over lezen jullie meer in mijn post van zondag. ;)

Hier over ook meer in mijn post van zondag. 

Same for this one.

Deze hebben jullie gister al gezien.


Deze foto maakte ik omdat ik deze schoenen verkoop. Ze zijn bijna nooit gedragen en in maar 37.
Ik heb ze op de facebook page "GothShop" te koop gezet. Hier een linkje: https://www.facebook.com/groups/205503646224546/?fref=ts


Nu nog een paar foto's die ik tegen kwam op facebook en weheartit en leuk ik wel leuk vond om te laten zien. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten