zondag 14 juli 2013

Mijn week #1 - 11-07-2013 - 14-07-2013

Yaayy, het is zondag! 1e wekelijkse update dus!
Omdat jullie alles al weten over de dagen voor donderdag, laat ik die deze week maar even ontbreken. xD


Donderdag:

Haajj!
Vandaag is Melvin langs gekomen! Yeaahyy : D Het was echt leuk met hem! Hij heeft een aantal dingetjes op mijn laptop gezet die ik volgend jaar nodig heb voor school zoals PhotoShop (of hoe dat ook mag heten). Toen hij daar mee bezig was, kreeg ik het volgende sms'je.

Dus ik was echt blij, want ik wouw mijn lippiercing zo graag terug. In oktober had ik hem al een keer laten zetten, maar toen was ie toen ik hem twee weken had uitgevallen in een rooster. Byebye piercing. : \ Toen liet ik heb ik december opnieuw zetten, maar toen was ik gewoon echt zo dom om hem er uit te halen toen ie ontstoken was en ja, dan groeit ie meteen weer dicht, maar nu heb ik hem weer terug! Het was trouwens de eerste lippiercing van dat meisje die hem bij me zetten. Hij koste daarom ook maar €10,-. Echt zo blij met mijn piercing! 

Toen we weer terug thuis kwamen heeft Melvin mijn laptop nog even verder klaar gemaakt en toen werden we naar Nederweert gebracht door mijn moeder, omdat mijn ketting van m'n fiets er steeds weer opnieuw afviel was mijn fiets naar de fietsmaker gebracht en die moest opgehaald worden. Blijkbaar hadden ze daar niet alleen de ketting wat aangespannen, maar ook meteen mijn standaard weer gemaakt, want die was ook stuk. Net zo als nog heel veel meer aan mijn fiets. xD

Na een klein kwartiertje fietsen waren we weer thuis en gingen we eten. We aten Turkse pizza. Zo lekker! Ik had het nog nooit gehad. Waarom? Geen idee. Het was echt lekker.

Toen rond kwart over 9 moest Melvin weer de trein hebben. : c En nu mis ik hem. Zielig ea. Maar ja, dat moet ook gebeuren. Binnenkort is ie een heel weekje hier, daar heb ik echt zo veel zin in. ^^

Dit was de update van vandaag weer, morgen schrijf ik weer een stukje. ^^

Byeezz Xx


Vrijdag:

Heeeyy,

Vandaag heb ik niet echt iets bijzonders gedaan. Mijn moeder kwam met schoenen aan zetten die ze op zolder had gevonden die ik wel iets vond hebben. Helaas paste ze niet dus heb ik ze maar te koop gezet, zoals je in mijn foto post kan zien.
Verder heb ik een paar spelletjes gedaan, tegen de verveling en ben ik blogs gaan lezen. Ook kwam ik er vandaag achter dat mijn blog al 100 keer bekeken is! Dat maakte me echt heel blij! : D


Verder heb ik voor vandaag niet veel te zeggen. Morgen zal het waarschijnlijk wel wat langer zijn, met een stuk meer foto's!

Ohja, ik zou mijn haar paars gaan verven en had jullie een foto beloofd. Op een of andere manier heeft de haarverf alleen achter op mijn hoofd gepakt en de rest een donkerdere kleur blond gemaakt. : o Geen idee hoe dit kan, maar het staat niet heel verkeerd! : ) Wanneer de foto komt weet ik nog niet precies.

Byeezz xoxo


Zaterdag:

Allooowww mensjess !!

Super chill dagje gehad! Ik stond op maakte me klaar om richting de trein te gaan en was toen op weg naar Rotterdam voor een bday meeting! Het was echt super gezellig !! Weer een heel deel nieuwe mensjes ontmoet en natuurlijk ook weer friends gezien die ik al een tijdje niet had gezien. Super leuk natuurlijk. ;)




Als ik meer foto's toevallig voorbij zie komen op facebook of zo dan post ik ze nog wel. ;)

Toen ik rond kwart voor 8 de trein terug nam, kwam k erachter dat mijn koptelefoon gebroken was. : \
Saaie reis terug naar huis dus. Maar ja, het was zeker wel de moeite waard. 


Ook weet ik eindelijk hoe de achterkant van mijn haar er uit ziet, want toen we richting station liepen hebben ze een foto gemaakt, omdat ik nieuwsgierig was. Dit was het geworden ^^
Het is al wat vervaagd, maar ja. xD

BYEEEZZZ LoveYaahhAll !! xoxo


Zondag:

Heey lieve mensjes!

Omdat ik nog al heel veel foto's heb gevonden van Bday meeting Rotterdam van gister, plaatst ik ze dadelijk in een aparte post. ;) 

Vanochtend rond 10 uur 's ochtends, hoorde ik opeens geschreeuw van mijn vader die me zusje riep recht van uit mijn kamer. Ik dus meteen wakker. Begint ie daarna ook nog kei hard te fluiten, gaat ie door met roepen en alles. Alleen maar om mij dwars te liggen. Hij wist dat ik nog sliep. Dus ik ben nu echt zo moe. Maar ja, heb je soms hè. Vanmiddag hadden we bezoek gekregen van mijn opa en oma en nog twee mensen. Geen idee wie het waren. Maar dat was wel gezellig. Ik dus meteen mijn piercing en laptop showen. ;) Na een tijdje gingen ze weer weg. En toen werd het saai. ; c Beetje gegamed en dat was het wel. Rustig dagje dus, maar heb wel een loumpia gehad! En omg!! Daar ben ik gewoon echt verliefd op! < 3 LOUMPIAAAAA : D




Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten