zaterdag 6 juli 2013

OOTD and stuff

Yeahyy ^^ 2e blog post alweer.

Ik dacht zo van "Laat ik is een outfit of the day posten, misschien is dat wel leuk."
Duuss, bij deze is hier mijn outfit die ik vandaag draag. ^^


Topje: €15,00 ongeveer - New Yorker
Broek: €15,00 ongeveer - New Yorker
Scoenen: €15.00 - Cira
Ketting (Niet echt te zien): Gekregen van mijn vriend

What do you think?


Vandaag word echt een super dagje! Over uurtje ongeveer vertrekken naar een vriendin voor der verjaardag, maar nu toch maar eerst even me kamer opruimen, want kijk.. Dit kan toch echt niet?


: \ Krijg net te horen dat film waar mijn vriend met zijn vader en zus naartoe zou gaan pas om 10 uur begint. Dan komt ie dus nooit meer hier voor middernacht! Want van uit hem is het nog ongeveer 2 uur reizen! Dat word waarschijnlijk dus een boyfriendloos weekend.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten