dinsdag 13 mei 2014

Personal update!

Mijn laatste personal update was alweer 2 maanden geleden. Ik vond het dus wel weer eens tijd voor een nieuwe. Als lifestyle blogger hoort dit er natuurlijk bij en ik vind het ook leuk om jullie een beetje op de hoogte te stellen hoe het nou met mij gaat.

Bron




Laat ik maar eens beginnen met school. School gaat momenteel super goed! Ik heb pas mijn punten voor periode 3 terug gekregen en die zien er goed uit (op engels na). Met project moesten we voor Jack Daniƫls met een groepje een alcoholvrije soort maken. We moesten een webpagina maken, verpakkingen, gatgets en nog veel meer. Ik had een super fijn groepje, iedereen deed goed mee - wat echt een wonder is -, daar was ik super blij mee. Helaas was het administratieve gedeelte niet goed bij gehouden wat ons cijfer iets omlaag haalde. Toch ben ik erg blij met mijn 6,6.
Voor het vak DTP Opmaak moesten we een huisstijl handboek maken. Mijn docent was verbaast over wat ik allemaal heb gedaan tijdens die les en heeft me een 8,5 gegeven. Ik had hoger kunnen halen als ik tussen door vragen had gesteld. Wat een onzin reden! Ik had niet meer vragen want ik snapte het? Waarom zou ik dan wat moeten vragen?
Tijdens het vak DTP theorie kregen we allemaal verschillende opdrachten wat met het DTP vak te maken heeft. Over dit vak heb ik niet veel te vertellen. Voor deze periode sta ik voor dit vak een 7.
Met het vak DTP print zijn we begonnen met het maken van een reis magazine. We moesten dingen voor de cover doen en voor een bepaalde rubriek. Voor dit vak heb ik een 9! Dit had ik echt nooit verwacht!
Als laatste DTP vak hebben we ook nog het vak DTP web. Dit vak vind ik het leukste en wil ik later ook verder in. Tijdens de afgelopen periode leerde we van alles over CSS. CSS is de opmaak van een website. De lettertypes, de kleuren, waar alles precies staat en hoe het word weergegeven bijvoorbeeld. Voor dit vak moet ik nog iets inleveren waarvan de deadline komende vrijdag is. Eerlijk gezegd verwacht ik een 10 voor deze opdracht. Als dat zo is dan heb ik op mijn rapport een 9,4!
Dan nu over naar de officiƫle vakken waar ik niet veel over te vertellen heb. Nederland heb ik een 6,5 gehaald en Engels een 4,2. Ik ben gewoon echt slecht in de Engelse taal. Voor rekenen heb ik een 8 gehaald. Een punt dat ik echt niet had verwacht. Als laatste krijgen we ook nog AMV (Algemeen Maatschappelijk Burgerschap - Maatschappijleer - of hoe je het ook wilt noemen). Tijdens deze periode ging het over politiek. Een onderwerp wat me gewoon echt niet interesseert. Het punt voor deze periode heb ik nog niet terug, maar ik verwacht niet al te hoog. Ik ben benieuwd!
Dit waren dan al me punten van afgelopen periode. Op naar de laatste periode voor ik op stage ga! Morgen (ik typ dit op maandag) heb ik sollicitatie bij een bedrijf waar ik super graag stage wil lopen. Hoe dat allemaal loopt laat ik nog wel weten.
Dit was dan wel weer genoeg over school. Wat een verhaal zeg, pfoeeh! Meer als dat ik had verwacht, oeps! Ow ja, wil je weten hoe mijn school/thuiswerk er uit ziet? Neem dan een kijkje op mijn portfolio. www.portfoliomanonbongers.comule.com


Mijn blog en youtube kanaal lopen ook wel goed. Ik ben natuurlijk nog niet heel erg lang aan het bloggen, maar heb inmiddels de 25 volgers gehaald. Niet heel bijzonder, maar het is ook niet niks. Mijn youtube kanaal heb ik dan alweer een heel stuk langer. Alweer meer dan 2 jaar! Ik ben nooit erg actief geweest, maar mijn aller eerste filmpje die online stond heeft de 1.000 views behaald! Dat had ik echt nooit verwacht, want het is echt een flut filmpje, zoals je in mijn vorige artikel hebt gezien. Zoals beloofd zou ik een taart gaan maken en dat hebben Melvin en ik dan ook gedaan. We maakte dan wel een kwarktaart, maar we hadden dan ook bijna geen tijd. Hij was wel super lekker!


Met mij zelf gaat het ook erg goed. Ik ben vrolijk, heb een lieve vriend, alweer bijna 2 jaar en ga met plezier naar school. Zoals je 2 maanden geleden las ben ik vaak erg moe. Ik heb me inmiddels aangemeld bij een vermoeidheids centrum, maar ben eerlijk gezegd te lui om het intake formulier in te vullen. Hij ligt alweer meer dan een maand onaangeraakt op mijn laptop. Misschien word het toch maar eens tijd hem in te gaan vullen. Als ik voor een gesprek langs ga in het centrum dan zal ik jullie zeker op de hoogte houden!
Nu ik mezelf niet meer verplicht elke zondag een weekly update online te gooien heb ik ook weer veel meer plezier in het bloggen. Ik voel geen verplichtingen meer wat echt een verlossing is. Ik blog voor me plezier en wil dit niet volgens een vast schema doen. Dit zou ik momenteel echt niet kunnen volhouden van wegen school en mijn vermoeidheid. Ooit gaat het nog wel komen, maar nu nog niet.

Whoaah! Wat een lange lap tekst! Ik denk dat ik het hier maar bij moet laten. Als jullie nog ergens nieuwsgierig naar zijn kunnen jullie het me altijd laten weten in een reactie.

Willen jullie vaker een personal update en wat zouden jullie nog op mijn blog willen zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten