woensdag 9 april 2014

Yuen L. | Lookbook

Op school had ik nog even tijd om een artikel in elkaar te zetten. Morgen vertrek ik naar Ameland (ik typ dit op maandag) en ik vond eigenlijk dat jullie toch nog wel iets te lezen moest geven. Ik vond het wel weer eens tijd dat er een lookbook post op mijn blog online kwam. Dus vandaag stel ik Yuen L. aan jullie voor.



Yuen is een meisje uit Vietnam. Yuen is 17 jaar, maar vind zichzelf meer als een 12 jarige over komen. Ze heeft ook een blog genaamd The Craziest Paradigm


De eerste categorie is Casual. Ik vind haar outfits erg leuk en wat het nog leuker maakt is dat ik de trui links onder ook heb! Toevallig niet? Ik hou er zelf alleen niet zo van om alleen een legging onder een shirt te dragen wat ze daar wel doet. Ook de eerste outfit vind ik erg leuk. Het topje vind ik erg leuk over het broekje heen vallen. Ook haar nagels op de tweede outfit matchen erg leuk met haar zonnebril en met haar tas.


Als tweede heb ik een aantal outfits waar bloemetjes in zijn verwerkt gezocht. Het rokje op de tweede outfit vind ik zo leuk! Al ben ik echt totaal geen bloemetjes meisje. Ook de laatste outfit spreekt me weer enorm aan.


Ook kwam ik veel rokjes tegen. Ik heb voor de laatste categorie een paar van haar outfits uitgekozen. De tweede outfit is zeker mijn favoriet van elke foto die je hier in dit artikel ziet. Ik vind de combinatie zo leuk! Ik zou het zo zelf dragen. Ook het tweede rokje is zeker een van mijn favorieten, maar ik ben dan ook helemaal weg van skater skirts. Het zal jullie dan ook wel niet verbazen als ik zeg dat ik het laatste rokje ook heel leuk vind.

Kende jij Yuen al en wat vind je van haar outfits?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten