zondag 9 maart 2014

Weekly update!

Carnavalsweek is alweer voorbij. Het was een week vol met drama, maar als nog een top week. Ben jij benieuwd wat voor drama er dan allemaal van pas kwam afgelopen week? lees dan snel verder!

Awesome stuff:
  • Op school had ik het echt heel druk. Dat heb je vast wel gemerkt aan het aantal artikels dat online kwam afgelopen week (alweer ja, sorry). Ondanks de drukte is het wel super leuk allemaal. De opdrachten deze periode zijn echt super.
  • Vrijdag gingen we met school naar een drukkerij. We moeten er een foto verslag van maken, dus je kunt weer een foto artikel verwachten hier op mijn blog!
  • Het weekend was ook echt super met Melvin. Zaterdag gingen we eerst naar Eindhoven, weer foto's maken. Ik wouw alleen foto's van een bepaald thema maken wat nu nog niet echt te vinden was. Dat word nog even wachten tot dat de zomer er is! 
  • 's Avonds gingen Melvin en ik ook nog een stukje wandelen. We hebben het over zo veel leuke onderwerpen gehad.
  • Ook hebben we toen we terug kwamen nog lekker een filmpje gekeken.
  • Verder kwam mijn opa ook nog even langs en gaf me heel random opeens een briefje van 5 euro.
  • Zondag zijn we dan ook weer de hele dag buiten geweest. Fietstochtje, op een veldje tompoesjes gegeten en een klein beetje gewandeld.
Niet zo awesome stuff:
  • Laat ik maar meteen uitleggen waarom er geen foto's hier boven te vinden zijn. Je raad het vast al, maar mijn mobiel is stuk.
  • Het leuke is dat Melvins mobiel ook stuk is en zijn trein reed niet wat nog al een heel drama met zich mee bracht. Zijn werk nam niet op en op tijd komen bij zijn werk kon hij ook wel vergeten als ie niet reden. Maar nu zit hij gelukkig als nog in de trein en kan ie het morgen ochtend gewoon halen met een mega korte nacht.
  • Ook is mijn legging nog kapot gegaan. Het was echt een super fijne, maar ach. Ik heb nog een precies dezelfde en duur zijn ze zeker niet.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten