zondag 2 maart 2014

Weekly update!

Weer een drukke week voorbij! Ben je benieuwd wat ik allemaal heb beleefd? Lees dan snel verder!



Awesome stuff:

  • Maandag had ik liga mee naar school genomen. Als kind had ik die zo vaak en tekende ik er altijd figuurtjes in. Dat moest nu natuurlijk ook weer.
  • Dinsdag begon ik met al mijn spullen te sorteren. Ik had heel veel in een grote doos gegooid en ging dat allemaal sorteren. Ik kwam zo een schattige foto van mezelf tegen!
  • Woensdag was Melvin hier! Super gezellig.
  • Donderdag kwam dan eindelijk mijn nieuwe lay-out online, met een beetje hulp van Carola. Het is nog niet de definitieve die ik bedoelde, maar ik vond dat het gewoon tijd was voor iets heel anders. 
  • Zaterdag kwam Melvin dan weer deze kant op zoals elk weekend! Zondag samen naar de carnavals optocht in Weert geweest. Super gezellig. Ik heb er gefilmd dus dat filmpje zal komende week ook wel online komen.
  • Ook had Melvin nog een Hello Kitty knuffeltje voor me meegenomen die zijn moeder op haar werk (kringloop) zag liggen. Zo schattig! Op de foto is het de rechter (foto in kleur staat op mijn Instagram @myanrat)
Niet zo awesome stuff:
  • Van dinsdag op woensdag nacht had ik zo slecht geslapen! Dat werd dus maar dagje thuis zitten.
  • Ik kan mijn beltegoed op me telefoon niet opwaarderen, waardoor ik geen internet bundel kan kopen. Dat word dus internetloos komende tijd. Stomme storingen ook altijd.
Wat heb jij afgelopen week allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten