zondag 16 februari 2014

Weekly update!

Weer een weekly update! Na een erg drukke week eindelijk weer een artikel voor jullie. Wat heb ik afgelopen week allemaal meegemaakt? Je leest het hier!

Awesome stuff:

  • De nieuwe periode is van start gegaan op school. Super leuke opdrachten! Minder vrije tijd, dus ik was erg druk met school bezig, waardoor ik mijn blog een beetje heb laten vallen. Ik probeer voortaan weer meer te uploaden!
  • Dinsdag, vrijdag, zaterdag en zondag was ik weer samen met Melvin! Super gezellig! Dan was het vrijdag dus ook nog valentijnsdag dus hebben we er een super leuk avondje van gemaakt! Hij had een koptelefoon voor me gehaald, omdat mijne stuk was. Super lief! (Plaatje van google). Voor hem had ik een bakje van de action, met een knuffel (skelet kat), daarlangs een potje met een deksel waar een hartje opzat, gevuld met hartjes vormige marshmellows. Ook had ik nog twee chocolade repen gehaald waar ik een free printeble van team confetti om heen had gedaan.
  • Donderdag op school had ik nog 15 cent te besteden, dus gingen we naar de kruitvat en kocht ik een snoepzak van 15 cent met alleen maar zure matjes. Waren er toch nog 6!
  • Zaterdag had ik de champions thropy. Dat is een wedstrijd tussen Nederland en Belgie voor majorette. In mij categorie is mijn team 2e geworden (1e was ook een Nederlands team), maar de landenbeker is wel gewonnen door NEDERLAND! Nederland had met 17 onderdelen gewonnen van BelgiĆ« en BelgiĆ« had 14 onderdelen gewonnen. Erg spannend dus die uitslag. (foto album 1, foto album 2, foto album 3)
  • EN NU IS HET VAKANTIE!

Niet zo awesome stuff:
  • Maandag ging ik naar de dokter voor een splinter in mijn nagel. Hij stelde me echt niet op me gerust en maakte me alleen maar bang, waardoor ik uiteindelijk niet me vinger heb laten verdoven en me nagel dus ook niet heb laten inknippen. 's Avonds zat ik thuis alles eruit te peuteren. Uiteindelijk is het me gelukt, maar vraag niet hoe. Ik ga in ieder geval nooit meer naar die dokter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten