vrijdag 24 januari 2014

Favorite youtubers

Toen ik net op youtube zat en zag dat Kim van inspiredbybeauty een nieuw filmpje had geupload over haar favoriete youtubers leek mij dat ook wel heel erg leuk om in een artikel te verwerken. Vandaag laat ik jullie dus een lijstje met super leuke youtubers zien die je wel moet volgen!


Nog niet zo heel erg lang in de youtube wereld, maar toch al super bekend! Melanie en Lisa van Girlsworld problems maken echt super leuke filmpjes. Ze hebben het voornamelijk over typische meiden dingen, zoals hoe meiden dansen, meiden met liefdesverdriet en noem maar op. Ik vind het echt heel leuk om naar te kijken!

Verder vind ik het ook super leuk om naar de schattige muisjes te kijken van MouseAgility. Het baasje van de muisjes leert ze allemaal trucjes aan en je kan gewoon zien dat de muisjes er plezier in hebben. Super schattig gewoon! Helaas is het kanaal niet heel erg actief. 

Ook volg ik Kat Sketch altijd. Ze kan super mooi tekenen en tovert zichzelf ook vaak om tot een monster door middel van make-up. Wat ze maakt is echt super mooi en wat ze bij der tekeningen vertelt is ook erg leuk om naar te luisteren. Helaas is het in het Engels en kan ik dat dus niet helemaal goed volgen, maar toch is het super leuk om haar te volgen.

Dylan en Mert kunnen ook zeker niet ontbreken in dit rijtje. Ik vind hun eigen kanalen super leuk om te zien, maar hun gezamenlijke kanaal FUN is nog vele malen beter! De series FunVisit en De Milkshake Vlog kijk ik altijd met veel plezier! Ze zijn gewoon zo grappig en maken me bijna altijd wel vrolijk. Als je hun nog niet kent -wat me erg zou verbazen- raad ik je echt aan om al hun filmpjes terug te gaan kijken!

Tuurlijk kan Rutger van Furtjuh niet ontbreken. Zijn humor is gewoon echt geweldig! Filmpjes die ik bij andere dood saai vind maakt hij toch weer leuk. Zo vond ik het altijd saai om naar de Photobooth challenge te kijken, maar toen Rutger het samen met Diana deed heb ik hard op zitten lachen. Het was zo leuk om te zien! Als je Rutger ook nog niet kent -waar ik me weer over zou verbazen- moet je het gewoon echt zien! 

Dit waren dan alweer mijn favoriete youtubers. Natuurlijk vind ik er nog veel meer goed en volg ik nog veel meer mensjes, maar als ik hun allemaal zou moeten plaatsen zou dit wel een heel lange lijst worden.

Kende jij de bovenstaande youtubers al en wie is jouw favoriete youtuber aller tijden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten