donderdag 30 januari 2014

Fairy tale tag

De fairy tale tag heb ik al vaak voorbij zien komen. Toen ik hem vandaag weer zag vond ik dat het voor mij ook maar eens tijd werd om hem te maken en omdat Melvin langs me zit vult hij hem ook meteen even in!
Bron
Sneeuwwitje: Beschouw jij jezelf als mooi?
Melvin: Ja!
Ik: Nee, maar ik zou ook niets aan mezelf willen veranderen.

Doornroosje: Hoeveel uur slaap je elke nacht?
Melvin: 4 uur
Ik: 5 tot 6 uur, omdat mijn wekker alweer om 5.21 gaat als ik naar school moet. 

Assepoester: Heb je een avondklok?
Melvin: Nee
Ik: Soort van. Mijn moeder wilt dat ik om 10 uur 's avonds thuis ben, maar als ik later thuis kom moet ik het van te voren even laten weten.

Raponsje: Hou je er van om buiten te zijn?
Melvin: Natuurlijk, buiten is awesome.
Ik: Licht aan het weer. Ik heb hooikoorts, dus warmte kan ik niet goed tegen en ik heb het erg snel koud. Sneller dan gemiddelde mensen. 
Bron
Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Melvin: Nee, helemaal niet.
Ik: Nop. Ik heb er altijd al erg veel moeite mee.

De wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Melvin: Ja, helaas.
Ik: Volgens Melvin wel, maar volgens mijzelf valt het heel erg mee.

De zeven raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is de relatie met hen?
Melvin: Ik heb er wel een, maar de relatie is niet geweldig.
Ik: Ik heb een halfbroertje en halfzusje. Ze hebben samen vaak ruzie, waardoor ik me weer aan hun irriteer en de relatie niet bepaald goed is.

Belle en het beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Melvin: -geen commentaar-
Ik: Eerlijk, niet te gewelddadig en een goed gevoel voor humor. Natuurlijk verschilt het per persoon wel heel erg.

De kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Melvin: Swag
Ik: Boeren, ik kan me er echt aan irriteren (dan bedoel ik natuurlijk niet de mensen, maar het geluid uit een mond).

Sjaak en de bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Melvin: Ik heb een jungle.
Ik: In mijn kamer helemaal niets, maar hier in huis best wel veel. Ik heb alleen geen idee wat allemaal. Er staat 1 boom en ongeveer 10 plantjes/bloemen. 

De gelaarsde kat: Heb je huisdieren?
Melvin: Ja, hele lieven katten.
Ik: Nee, mijn moeder wilt geen dieren meer, helaas. Anders zou hier zeker een katje en een paar gerbils rond lopen. 

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Melvin: Ik geef teveel.
Ik: Ik kan heel erg boos worden, om een klein dingetje.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Melvin: Een god worden.
Ik: Uit huis gaan en in een goedkoop appartementje gaan wonen. Duur mag natuurlijk ook als jullie het voor me betalen.
Bron
Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Melvin: Ik zou het echt niet weten.
Ik: Ik denk rond mijn eigen leeftijd. 17, 18 jaar.

De sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Melvin: Mijn vriendin.
Ik: Nu moet ik toch wel mijn vriend zeggen. 

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Melvin: Ik werk hard.
Ik: Dat licht er echt heel erg aan. Sommige momenten werk ik erg hard en soms ben ik ook weer super lui.

De stukgedanste schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Melvin: Mwah
Ik: Als het een rustig feestje is met weinig mensen en geen luide muziek kan het erg leuk zijn. Ik hou niet zo van drukte en ga dan dus ook nooit uit.

De nieuwe kleding van de keizer: Geef je veel om je kleding?
Melvin: Ja.
Ik: Niet erg veel, maar ik wil erg wel graag een beetje goed uit zien.
Bron
Het knappe snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Melvin: Ja, heel erg.
Ik: Niet echt.

De prinses op de erwt: Ben je gevoelig?
Melvin: Ja.
Ik: Melvin knikt heel hard ja en ik geef hem daar ook helemaal gelijk in.

Dit was dan alweer de fairy tale tag. Voel je vrij om hem over te nemen! Laat het wel even weten, zodat ik hem ook kan bekijken.

1 opmerking:

  1. Leuk dat jullie hem samen hebben ingevuld! Ik heb hem zelf ook al gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen