zondag 29 december 2013

Weekly update!

De eerste week van de vakantie zit er dan alweer op! Wat heb ik afgelopen week allemaal gedaan? Dat heb ik vandaag voor jullie in een artikeltje staan. 




Awesome stuff:

  • Zoals jullie al in een artikel hebben gelezen was ik samen met Melvin van dinsdag tot en met donderdag!
  • Ook het hele weekend was ie weer gezellig hier bij mij.
  • Ik heb met kerst een nieuwe computer muis gekregen die heel fel licht geeft en hij is zo fijn!
  • Ook heb ik zaterdag nog een laptoparm gekregen, zodat mijn laptop niet tussen al het stof op mijn kamer licht.
  • Verder ben ik eindelijk verder gegaan met mijn filmpje waar ik het in mijn vlog van een aantal weken geleden over had. Het is zo veel werk en ik bleef het maar uitstellen.
  • Ik had echt een super kerst!

Niet zo awesome stuff:
  • ...

Wat hebben jullie afgelopen week allemaal gedaan?

1 opmerking:

  1. Leuke lijstje weer! En fijn dat je afgelopen week geen 'niet awesome stuff' had.
    Het was trouwens gezellig vanmiddag! (:

    BeantwoordenVerwijderen