zondag 1 december 2013

Weekly update

Het is alweer december! Wat gaat de tijd toch weer snel. Over een maand is het alweer 2014, maar nu eerst mijn afgelopen week...






















Awesome stuff:

  • Doordat er maandag een aanrijding met een persoon in de buurt van Den Bosch was gebeurd, zat ik vast in Utrecht. Goed excuus om even langs Melvin te gaan dus!
  • Ik heb een printer/scanner gekregen van sinterklaas! Yaaay! Hij werkt zo fijn. Het is een Canon zelfs. (foto hier boven) 
  • Omdat Melvin hier elk weekend is ging hij natuurlijk ook mee naar mijn oma om sinterklaas te vieren. Hij ontdekte de duplo! Het zag er zo grappig uit. hahaha 
  • Mijn zusje had haar oude SD kaartje gevonden waar nog allemaal foto's van de gerbils die ik een jaar geleden had stonden. Kijk hoe schattig die rechter onder foto is! Ik wouw dat ik ze nog steeds had.
  • Vandaag hadden we suprise bij mij thuis en ik had Melvin! Mijn oma had mij en had zo leuke dingetjes gehaald. Ik denk er binnenkort nog een artikel over te maken.  
  • Vandaag na de surprise heb ik even snel een filmpje met alleen maar foto's in elkaar gezet die morgen online komt. Het zijn de sinterklaas foto's van bij mijn oma en vandaag bij mij thuis. Er staan best wel leuke foto's tussen!
  • Ook hebben we vandaag gegourmet en het was zo lekker. Word je al jaloers?

Niet zo awesome stuff:

  • Zit je in de trein. Kom je een artikel tegen dat een docent ontslagen is na het tonen van een seksfilmpje. WHUT?!?!
  • Maandag was het weer raak. Ik zat weer eens vast in Utrecht. Aanrijding met een persoon in Den Bosch. Altijd leuk zo iets.
  • Ook donderdag was het weer zover. 2 keer in één week! Dit keer was het alleen niet met een persoon, maar met een voertuig en zat ik vast in Den Bosch. Gelukkig wel nog even de stad in kunnen gaan om cadeautjes te kopen voor surprise!

Wat heb jij afgelopen week allemaal meegemaakt? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten