zondag 8 december 2013

Weekly update!

De eerste week van de laatste maand dit jaar zit er ook alweer op! Wat gaat dit jaar snel zeg. Voor vandaag heb ik weer al mijn awesome en niet zo awesome dingetjes van afgelopen week op een rijtje gezet voor jullie. 



Awesome stuff:

  • Melvin was hier woensdag, donderdag en het hele weekend. 
  • Mijn aller eerste vlog staat eindelijk online!
  • De lay-out op mijn blog is weer een beetje veranderd. Ben er super blij mee.
  • Ik heb een bank/loungestoel gekregen die eenzaam en alleen bij iemand in een loods stond. Hij zit echt super fijn.
  • Melvin, mijn broertje en ik hebben een browney in een mok gemaakt (recept van Jiami). Helaas waren ze een beetje droog, maar het was wel echt super leuk om te maken.
  • Laatst was ik op school en komt iemand uit me klas die pas jarig was geweest met drie taarten aan zetten. Super lekker.
  • Donderdag werd heel het Grafisch Lyceum naar huis gestuurd wegens code rood. Ik vond het weer in Utrecht zelf nog best wel mee vallen eigenlijk. haha
Niet zo awesome stuff:

  • De treinen wouden niet meer helemaal meewerken, waardoor ik één keer veel te laat op school was en één keer helemaal heb moeten omreizen via Nijmegen om naar huis te gaan. Ze doen ze vaag de laatste tijd en reiden ook nooit normaal meer! 
  • Er was een boom recht voor de auto van mijn moeder gevallen waar ze in zat toen ze op mij aan het wachten was. Ze hebben echt geluk gehad dat hij niet op de auto viel! Je kan het wel raden, het was inderdaad afgelopen donderdag. 
wat hebben jullie afgelopen week gedaan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten