woensdag 11 december 2013

2 weken voor kerst!

Wat gaat de tijd toch snel! Over twee weken is het dan toch echt alweer kerst. Ik vond het dus ook maar eens tijd om mijn kamer beetje in die sfeer te brengen. Het is me redelijk gelukt! Voor vandaag heb ik dus allemaal kerst versiering foto's van bij mij thuis!

Mijn slaapkamer:










Beneden bij mij thuis (de creaties van mijn moeder):










Zoals je waarschijnlijk wel ziet is nog niet alles klaar, maar dat hoeft ook nog niet. We hebben immers nog twee weken de tijd voor het echt kerst is. De kerstboom moet nog komen en de kerststal staat wel, maar zonder beeldjes en alles. Dat word waarschijnlijk allemaal komend weekend gedaan. Ik laat jullie zeker nog een update van de kerstboom en alles zien!
Mijn kerst gaat super leuk worden. 1e kerstdag ga ik samen met me gezin, mijn opa, oma en met Melvin lekker eten en hebben we nog een aantal cadeautjes. Stiekem hoop ik echt dat ze het op geld houden bij mij, zodat ik zo snel mogelijk mijn camera kan gaan kopen, maar we zullen zien. 2e kerstdag ga ik dan richting Zuid-Holland om samen met Melvins vader, zijn vriendin, Melvins zus en met hem zelf natuurlijk kerst te vieren bij de vriendin van Melvins vader. Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden, want ik heb die vrouw pas één keer een paar minuutjes gezien, haha. Word vast wel gezellig! Ik heb er zeker zin in.

Hebben jullie het huis al versierd en wat zijn jullie kerst plannen?

1 opmerking:

  1. Leuk! Bij ons staat de kerstboom er weer en er komen nog wat dingetjes bij. Mijn kamer moet ik ook nog doen.

    BeantwoordenVerwijderen