maandag 11 november 2013

Uitgebreide Herfst/winter wishlist - Babashop

Een tijdje geleden kwam ik op het idee om over een aantal site's een erg uitgebreide wishlist te maken voor de herfst en winter! Zo komen jullie er ook achter wat voor soort stijl ik heb. Je zult zien dat het niet echt een alledaagse stijl is, maar ik hou er echt van! De eerste keer konden jullie mijn favoriete webshop zien. Dat artikel is hier te lezen. De vorige keer over een andere webshop die ik ook erg leuk vind er hier te lezen is. Vandaag zijn we alweer aangekomen bij de laatste winkel van deze reeks. De laatste webshop die zeker niet mag ontbreken, namelijk Babashop. Ze hebben niet super veel kleding, maar wat ze hebben is echt heel leuk! Ik zou zeker even een kijkje nemen als je wat alternatieve kleding wilt hebben. 




Broeken:
Broeken kunnen zeker niet missen in deze koude periode. Ze zijn lekker warm en kunnen altijd! (Druk op de foto om op de site te komen en de prijs van dat kledingstuk te zien.)


Hoodies:
Altijd lekker warm, perfect voor de winterdagen, vooral als je richting school of werk moet. (de vesten zijn in deze categorie ook toegevoegd.)


Jassen:
In de winter wil je het natuurlijk niet koud hebben, daarom hier een aantal super awesome jassen!

Leggings en kousen:
Het is net te koud om zonder legging naar buiten te gaan nu in de herfst natuurlijk. De perfecte oplossing is de legging en deze vind ik echt super!

Longsleeves:
Longsleeves kunnen erg leuk zijn als je ze goed combineert. Die ik hier laat zien zou ik zelf erg graag willen hebben. Helaas is deze site niet de goedkoopste.

Shirts:
Een shirt voor onder een vest kan natuurlijk niet ontbreken! Hier een aantal shirts dus die ik wel leuk vind.

Tops vrouwen:
Onder de categorie tops vrouwen vind ik erg veel leuke dingen staan. Net zo als de vorige categorie is dit makkelijk om onder een vest te dragen. Nog een voordeel is dat het ook nog in de zomer gedragen kan worden!


Dit was dan alweer mijn 3e en laatste super lange heel erg uitgebreide wishlist. Ik zou het echt tof vinden als je alles bekeken hebt. ^^ Tuurlijk heeft Babashop nog veel meer leuke spullen, maar dan zou deze lijst wel heel erg lang worden. Ik heb alles even snel nageteld en ik kom uit op 48. Het kan natuurlijk dat ik een telfout heb gemaakt.
Ik hoop dat jullie deze lange wishlisten leuk hebben gevonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten