vrijdag 15 november 2013

Kerstspotje Bijenkorf

Dit keer een iets anders artikel dan jullie van mij gewend zijn, maar ik wouw dit toch even met jullie delen! 
Het kerstspotje van de Britse equivalent van de Bijenkorflijkt op niets anders dan een computergeanimeerd filmpje. Toch is alles heel anders in elkaar gezet. Namelijk door middel van stop-motion. Ik vind het zelf echt heel vet om te zien, dus ik zou zeker even kijken als ik jou was! Druk snel op de "meer lezen" knop om de making of te zien!

 Dit is het gemaakte kerstspotje:



Hier vind je de making off wat ik echt super knap vind:

Wat vind jij van het spotje en hoe het is gemaakt? Zou je verwachten dat het stop motion is?

1 opmerking:

  1. Wauw wat ontzettend knap gemaakt! Ik had niet verwacht dat ze dat met stop motion hadden gemaakt. Zullen we dat ook eens gaan doen haha. :P.

    BeantwoordenVerwijderen