woensdag 23 oktober 2013

Nieuwe lay-out! WHOOHH!!

Eindelijk heb ik een nieuwe lay-out! Misschien heb je het gister avond of vandaag wel al gezien en is dan misschien wel een beetje simpel en makkelijk allemaal, maar dat vond ik op zich wel leuk. Het past bij mij! 


De zwarte achtergrond met paarse details verder is echt helemaal mij! Zonder paars in mijn leven zou ik echt heel anders in het leven staan. haha Het zwarte maakt het dan weer wat donkerder wat ook wel mijn stijl is.
Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, dus jullie kunnen soms nog een paar kleine aanpassingen veranderen.

Wat vinden jullie van deze lay-out? Zouden jullie nog iets anders doen? Laat het achter in een reactie en misschien doe ik er nog wat mee.


En hier nog een leuk plaatje, omdat ik een artikel zonder afbeelding geen goed artikel vind. ghehe


1 opmerking: