zondag 6 oktober 2013

Mijn week 30-09-2013 -- 06-10-2013

Het is weer zondag! De week is alweer bijna voorbij, dat betekend weer een paar (niet) awesome stuff!


Awesome stuff: 
  • Ik kocht de game City In Motion 2 : D
  • Melvin bleef weer in het weekend slapen
  • Ik ging een jaar met Melvin afgelopen woensdag!
  • Ik kreeg deze super lieve taart van hem omdat we jaartje samen zijn : D
  • Afgelopen donderdag had heel het Grafisch Lyceum Utrecht studiedag! Melvin kwam me dus gezellig opzoeken.
  • Afgelopen vrijdag is Melvin ook gezellig hier geweest.
  • En ja hoor, het hele weekend is ie ook weer hier geweest! Lekker samen met hem in mijn bedje geslapen ^^
  • Ik heb de gratis games 'swimming around in a vagina' en 'mad father' weer op mijn laptop gezet.


Niet zo awesome stuff:
  • Nu op het moment dat ik dit schrijf zit Melvin net een klein kwartiertje in de bus op weg naar huis. ;c
  • Vrijdag was ik beetje ziekjes, daarom kon Melvin dus ook komen. Hij was toch al heel vroeg uit.
  • Ik zette de game 'ao oni' over op mijn laptop en hij deed het niet. 
  • Ik zou tot aan januari/februari geen geld meer uitgeven wat ik nu dus wel heb gedaan door de game City In Motion 2 te kopen. Nu maar hopen dat ie leuk is.
  • Afgelopen woensdag heb ik meer dan een uur moeten omreizen om op school te komen, door een aanrijding met een konijn. Lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten