donderdag 31 oktober 2013

Happy Halloween!

Het is weer Halloween, yay! Lekker rondspoken door de stad en andere bang maken. Niemand die raar op kijkt als ze iemand voor bij zien lopen die onder het bloed zit of een laken over zich heen heeft geslagen. Kinderen die langs de deuren gaan en dan 'Trick 'r treat!' roepen. Was het hier maar net zo groot als in Amerika.


Nu ik op een school zit met allemaal hele creatieve mensen om mij heen kan het natuurlijk niet ontbreken! Heel veel studenten van het Grafisch Lyceum Utrecht doen er natuurlijk ook aan mee. Hoe kan het ook anders op zo een soort school. Beetje rotzooien met allemaal schmink en je kleding kapot knippen. Nog een beetje nep bloed zo hier en daar en TADAM! Daar is je Halloween outfit!
Vind hier alle foto's van Halloween bij mij op school van vorig jaar. Het zijn er niet veel, maar toch heel leuk om naar te kijken. Ik heb alleen een tube nepbloed mee naar school en wat ik er mee ga doen? Dat zie ik vanzelf wel (ik laat het jullie ook nog wel weten hoor). Verder denk ik niet dat ik nog iets speciaals ga doen. Stiekem zou ik nog wel naar een Halloween party willen, maar dat gaat een beetje lastig als ik er geen een weet die een beetje in de buurt is. Extra leuk dus dat mijn school er dan wel aan mee doen! Jammer genoeg krijgen we wel nog gewoon lessen, haha.

Gaan jullie vandaag nog iets speciaals doen voor Halloween?? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten