dinsdag 3 september 2013

Op naar school!

Zoals jullie waarschijnlijk wel al gelezen hadden begon mijn school vandaag ook weer. Ik heb voor jullie in foto stijl alles wat ik 's ochtends heb gedaan voor dat ik naar school ging. ;) Weer is iets anders als normaal haha. Hopelijk vinden jullie het leuk. 



6 uur 's ochtends ging mijn wekker af. Rond 7 over stond ik op wat ik eigenlijk nog lang niet wouw! 

Net uit bed. haha


Beetje make-up op doen, haartjes doen en aankleden en ik kon er weer tegen aan! (Ik gebruik meer dan die make-up op de foto alleen.)


Make-up en alles helemaal klaar! : D Bijna tijd om te gaan!

Nog even wat eten maken.

En natuurlijk mijn tanden poetsen. (Mijn beertje wouw persee mee op de foto)

En toen was het alweer kwart over 7.

Op naar de bus!


Zouden jullie vaker zo een soort artikel willen zien? Laat het me weten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten