maandag 26 augustus 2013

Wishlist: horloge

Dit keer heb ik voor jullie een aantal horloge's die ik zelf erg leuk vind. Hope u like it!


Attitude:


Normaal ben ik echt niet fan van horloge's. Toch vind ik deze erg leuk. Dat komt omdat het niet zo een standaard horloge is die eigenlijk iedereen heeft. Dit is weer is iets anders.



Ook deze vind ik erg leuk, omdat hij niet zo standaard is. Hij heeft leuke details en is erg mooi gemaakt.



Large:


Erg kinderlijk, maar toch leuk. 


Ik heb altijd een zakhorloge in mijn broekzak zitten. Draag ik iets zonder zakken? Dan zit ie in mijn tas. Ik zou er dus eigenlijk nog best wel eentje bij kunnen hebben voor wat afwisseling. Toch zou ik dan als nog mijn eigen meer mee hebben denk ik, omdat dat het aller eerste cadeautje was dat ik van Melvin gekregen heb.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten