zondag 25 augustus 2013

Mijn week 19-08-2013 -- 25-08-2013

Sorry dat er gister geen post is geweest. Er was iets fout gegaan met het opslaan vrijdag en ik had gister geen tijd meer om een nieuw artikel voor jullie te typen. Jullie houden het nog van me te goed. ;)


Maandag:

Oh waawww, mijn eerste uitgebreide review vandaag geschreven. ^^ Wat was dat een werk, zeg! Veel meet dan ik had verwacht. Gelukkig had k toch niet zo veel te doen vandaag. Ik was van plan om de bovenkant van een kast is te gaan schoonmaken en opruimen en zo, alleen is dat er niet van gekomen, omdat ik er echt geen zin in had. haha
Ook had mijn zusje vandaag weer school. HAH! IK HEB NOG TWEE WEKEN VAKANTIE !!! Ze kon al meteen na komen, ze was vijf minuutjes te laat. ;o
Verder kwam er vandaag nog wat bezoek voor mijn zusjes verjaardag. Mijn moeder en een vriendin van haar hadden het zo over bevallingen waar iets niet helemaal goed bij liep. En ja, daar zat ik dus een beetje bij. Kwamen wel zulke grappige verhalen uit!
Maar ik moet nu hoog nodig naar de wc! Dus BYEEE Tot morgen Xo


Dinsdag:

Vandaag kwam Melvin weer langs! Het was zo gezellig. We zijn samen even naar de winkel geweest en voor de rest hebben we eigenlijk niets gedaan. haha Als nog was het echt super gezellig en echt heel leuk.
Vanochtend toen ik op stond en me klaar ging maken, wouw ik mijn piercing verwisselen. Ik had een ringetje in en wouw een staafje. Ik had hem al een keer gewisseld, dus ik dacht dat het wel weer zou kunnen. Mooi niet dus. Na nog geen 2 seconden wouw ik de andere piercing er weer in stoppen, alleen hij was alweer helemaal dicht gegroeid! Wutt ?!?! Dit was de vorige keer ook al en toen had ik hem al vier maanden. Byebye piercing. Ik mis je nu al. : c Toch ga ik hem niet meer opnieuw zetten. Dit was al de derde keer, dus heb er al veel te veel geld aan verspild. Eerste keer ging het mis, omdat hij uit viel toen ik hem pas twee weken had, net toen ik in de bus zat. Hij viel in een rooster. Ja, dan kan ik het wel vergeten. Tweede en derde keer dus dicht gegroeid, terwijl ik echt niet snap waarom. Mijn lip wilt gewoon niet denk ik? Dan maar mijn piercings gaan ontsmetten en verkopen. : \ Vind het echt heel jammer, maar ja, niets aan te doen. Mijn moeder had dit trouwens ook toen ze een neus piercing nam, jaren geleden.


Woensdag:

Rustig daggie vandaag! Beetje lui op bed gelegen, mijn piercings ontsmet voor de verkoop en naar majorette geweest. Meer heb ik eigenlijk ook niet te vertellen..

Wil je trouwens een van mijn lippiercings over kopen? Ze zijn goed ontsmet!
Hier is een foto, laat maar een reactie achter als je er een wilt. Nummer 3 en 7 zijn al wDeg.




Donderdag:

Ik heb zo een hekel aan vroeg op staan! Maar ja, dat moet wel als je 's ochtends al een afspraak bij de dokter hebt staan. Op zich viel het ook wel mee met hoe laat ik voor school op moet staan. Gelukkig is dat nog niet begonnen. xD Vanaf dan sta ik dagelijks (als ik vanaf half 9 gewoon les heb) om 4.45u op! Dat gaat me toch nooit lukken!! Iemand tips?
Toen ik terug kwam van de dokter ben ik weer gaan slapen. Opeens, rond iets voor 3 kwam mijn moeder mijn kamer binnen stormen. Ik was dus gelijk klaar wakker. Even later stond er opeens een vriendin aan de deur die voor mijn piercings kwam kijken. Ze heeft er twee mee genomen. Nummer 3 en 7, zoals al in mijn post van woensdag in dit artikel staat. Ze kwam echt op een slecht moment. Ik was echt pas net wakker en zag er niet uit!
'S avond vroeg een vriend van me op eens uit het niets of ik buiten kwam chillen. Dus dat ben ik natuurlijk gaan doen. Ik had toch niet veel te doen.
Nu ga ik mijn bureau achtig iets, de boven kant van opruimen. Ik zal in mijn post van morgen plaatsen hoe het is geworden! Byeezz



Vrijdag:

Vanochtend werd ik wakker met een vreselijke pijn in mijn rug. Ik kwam daarna niet meer in slaap, omdat het echt zo veel pijn deed. Een uur of twee later stond mijn moeder ook op en die heeft er een zalfje opgesmeerd en toen ging het gelukkig wel weer. ;) Vlak daarna gelukkig nog eventjes kunnen slapen.
's Avonds opende de kermis hier. Ja inderdaad! Op een vrijdag! Waarom? Omdat ze een brug hier hebben verbreed wat maanden heeft geduurd en ze het met de kermis wouden openen. Dus dat werd een kermis bezoekje! Rond half 11 was er zelfs een vuurwerk show bij! Ik had nog een foto willen maken, maar de show was alweer voorbij eer we wat dichter bij stonden helaas. Wel heb ik nog een foto voor jullie van die kast wat ik gister avond een beetje heb opgeruimd. ;)



Zaterdag:

Yaayy weer vroeg op staan. Melvin kwam weer! Voor hem heb ik het wel over. Ik ging hem ophalen, dus ja.. Extra vroeg opstaan. xD Toen we weer terug kwamen in Weert hebben we niet veel meer gedaan. Ondanks de kermis. We hadden er niet zo 'n zin in en ik ga maandag of dinsdag toch weer. 
Al een tijdje staat er een heel kleurrijk ding in Utrecht waar je door heen kunt lopen. Hij is zo leuk! Toen Melvin en ik in Utrecht waren zijn we er ook zeker even in geweest (het staat vlak bij station). Deze foto hebben we gemaakt. ^^ Ik kijk zo raar en me haar zit hier echt niet. hahaha



Zondag:

Yeahy, Melvin was er vandaag nog !! Hij heeft Microsoft Office op mijn laptop gezet, omdat dat nog niet was gedaan aangezien deze nog aardig nieuw is. En meer was het eigenlijk niet. haha Lange post vandaag zeg. ; o

Byeeezz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten